Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در طرحی نو و رایگان و درجهت همدلی با کادر درمانی کشور، ابتکار حمایتی ویژه ای را اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور برای قدردانی از مدافعان سلامت طرح مبتکرانه ای را اجرا کرده است.


 این طرح که به صورت رایگان اجرا می شود، کل کارکنان مراکز درمانی کشور را شامل می شود و همه آنان از خدمات این طرح برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طرح، بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور به میدان آمده تا گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌وقفه مدافعان سلامت را جبران کند و با حمایت و خدمت رسانی به جهادگران سلامت گامی در راستای همدلی با آنان بردارد.


تمامی مراحل تعمیرات محصولات لوازم خانگی مشتریانی که از ‌کادر درمان در مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند، با هر برندی که باشد، به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 

 طرح اول برای همه کادر درمانی کشور در نظر گرفته شده و مربوط به ارائه خدمات رایگان به محصولاتی مانند یخچال، لباسشویی و اجاق گاز  می باشد.

 

این طرح ابتکاری، تمامی محصولات خارجی و داخلی مانند محصولات یخچال، لباسشویی و اجاق گاز که نیاز به تعمیر داشته باشند و بتوان قطعات آنها را از تأمین کننده‌های داخلی تامین کرد را شامل می شود.


متقاضیان کادر درمانی و پزشکی کشور می توانند با شماره ۱۶۹۹ تماس گرفته و از این خدمات رایگان استفاده کنند.
 

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولیدکنندگان لوازم خانگی کرونا حمایت اصفهان کادر درمانی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت