Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد در پیامی خطاب به سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز دوم مراد خوش‌کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد در پیامی خطاب به سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سپاه فرزند انقلاب است،تربیت شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب، هم حق دارد .فرمانده معظم کل قوا.(حفظ الله)

بصیرت و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) در صدور فرمان تشکیل نهادی مقتدر،جهادی و برخاسته از دل مردم، برای دفاع از انقلاب نوپای ایران اسلامی، از الطاف خفیه الهی و مصداق بارز آیه شریفه وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی ترین نهاد های انقلابی باهم  در هم آمیختن ولایت‌مداری، معنویت، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ «روحیه انقلابی»، توانسته است قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند که از این رهگذر باید اذعان کرد.

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان برکفان این نهاد انقلابی در طول، هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

یقیناً حضور تاثیر گذار و خطیر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مبارزه و جهاد با دشمنان قسم خورده ملت ایران و همچنین در سازندگی، پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم، قابل ستایش و قدردانی است.

همسنگر گرانقدر،سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی،فرماندهی محترم سپاه حضرت ابوالفضل( علیه السلام)استان لرستان

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به حق یکی از هزاران سرباز کوچک ولایت بودند، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به جنابعالی و تمامی فرماندهان و کارکنان سبز پوش پر  افتخار و حماسه ساز این نهاد مقدس تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی )  عزیز از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
ارشد نظامی آجا در استان لرستان و فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان

سرتیپ دوم ستاد مراد خوش کنار

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک لرستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرتیپ دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه

رییس ۵۰ ساله PSG، به دنبال یک قهرمانی دیگر، پیامی برای هواداران باشگاه داشت. 

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، با انتشار بیانیه‌ای به تیم خود به خاطر کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی در لیگ یک تبریک گفت. این تیم پس از پیروزی 3-2 المپیک لیون مقابل موناکو در ابتدای هفته، قهرمانی خود را جشن گرفت.

طرفداری | به گزارش GFFN، به دنبال این واقعه، رئیس باشگاه در تمجید از تیم و کارکنان خود بسیار پرشور بود:

قهرمانی در لیگ فوق العاده است، اما کسب آن برای دوازدهمین بار برای همه کسانی که به پاری سن ژرمن وابسته هستند، حتی خاص‌تر است. به تمام بازیکنان، به سرمربی تیم انریکه و کادر او، به لوئیس کامپوس و بخش او، و همچنین به همه اعضای باشگاه تبریک می‌گویم. از ابتدای فصل، تیم بسیار متحد بود. هواداران را فراموش نمی‌کنم؛ کسانی که صرف نظر از نتیجه، فوق العاده بوده‌اند. ما این قهرمانی را به عنوان یک خانواده جشن می‌گیریم و همچنان بازی به بازی، تا آخرین لحظه فصل به سختی کار خواهیم کرد.

باشگاه و هوادارانش مطمئناً امیدوارند که آخرین لحظه در اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است