Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت اله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: مقرر شده همه پرواز‌ها از کشور‌های خارجی به ایران حتی الامکان به فرودگاه بین المللی امام خمینی برود و تنها در موارد خاص و اضطراری برخی پرواز‌های محدود به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: طبق دستورالعمل معاونت وزارت بهداشت پرواز‌های ورودی به کشور به دوسته تقسیم می‌شود، پرواز از کشور‌های پرخطر که شامل ایالات متحده امریکا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و اسپانیا است که به طور محدود انجام می‌شود و از همه مسافران تست کرونا گرفته می‌شود که باید تا آماده شدن نتیجه تست همه مسافران در قرنطینه باشند و درصورت مثبت شدن تست فقط یک نفر، همه مسافران باید به مدت ۱۴ روز در مراکز مخصوص  قرنطینه شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان ادامه داد: پرواز‌های دیگر از کشور‌های کم خطر هستند که در این موارد هم تمامی مقرارات بهداشتی انجام می‌شود. ما در اصفهان سعی کردیم به هیچ عنوان پرواز از کشور‌های پرخطر نداشته باشیم و پرواز‌ها به طور بسیار محدود آن هم در شرایط خاص و فقط از کشور‌های کم خطر است، مثلا مواردی که همه مسافران اصفهانی هستند ، برای نمونه هفته قبل از کویت به اصفهان پرواز داشتیم.

غلامی ادامه داد: در مورد پرواز‌های کم خطر هم تیم‌های بهداشت و درمان در فرودگاه مسافران را چکاب می‌کنند و از افراد مشکوک تست کرونا گرفته و قرنطینه می‌شوند، البته همه مسافران موظفند آدرس و محل سکونت خود را به تیم‌های مخصوص مستقر در فرودگاه ارائه دهند و ۱۴ روز قرنطینه را در محل سکونت خود رعایت کنند، تیم‌های ما چندین بار به محل سکونت مسافران رفته و مرتب علایم آنان  را چک می‌کنند.

عمادی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان هم گفت: هیچ پروازی از کشور‌های اروپایی و امریکا نداشته ایم و تنها در ده روز گذشته دو مورد پرواز از کویت در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نشسته است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی کرونا ویروس پروازهای خارجی ستاد مقابله با کرونا همه مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.   به گزارش تسنیم، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.   مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول