Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز سال ۹۹ را سال توسعه فضای سبز پایدار شهری معرفی کرد و گفت: با مصوبه شورای شهر تبریز ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات و تکمیل و تجهیز آنها اختصاص داده‌ایم. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر با اشاره به آغاز کاشت 300 هزار اصله نهال در فاز اول طرح یک میلیون درخت در سطح شهر تبریز اظهار داشت: طبق وعده‌ای که سال گذشته به شهروندان عزیز داده‌ایم، فاز اول این طرح از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی ما کاشت یک میلیون اصله نهال در سال جاری است که بر اساس آن امسال به اندازه کل درختان تبریز، در سطح شهر درختکاری داریم.

شهردار تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: در کنار این طرح، بحث احداث پارک‌های محله‌ای را داریم که همانند سال گذشته تلاش می‌کنیم فراتر از برنامه تعیین شده عمل کرده و در این حوزه فعال باشیم.

وی از افتتاح هفت پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داد و افزود: سال گذشته 23 پارک محله‌ای افتتاح شد و هفت پارک محله‌ای دیگر نیز آماده افتتاح بود که به دلیل وضعیت کرونایی، افتتاح آنها را به امسال و پس از شکست بیماری کرونا  موکول کرده ایم.

تصویب جزئیات بودجه سال 99 شهرداری رشت؛ اعضای شورای شهر به سهم اندک پروژه‌های فرهنگی اعتراض کردندبوشهر| شورا و شهرداری بندر کنگان منازل آسیب دیده از سیل را بازسازی می‌کنندمدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان: ساختار فوتبال بانوان غلط است؛ رسیدن به فوتبالی مدرن نیازمند ساختاری حرفه‌ای‌تر است

شهین باهر با اشاره به برگزاری جلسات و ارتباط مستمرش با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از طریق ویدئو کنفرانس، تأکید کرد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی و مدیریتی ناشی از بیماری کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های شهری ایجاد کند و پیگیر پروژه‌های شهری همانند پل همسان، مسیرگشایی‌هایی چون اتوبان ولایت و پروژه پارک بزرگ و برگزاری به موقع مناقصات و همچنین زیبایی و تمیزی شهر نیز هستیم.  

شهردار تبریز در پایان از شهروندان تبریزی خواست تا مدیریت شهری را در دستیابی به اهدافی که برای مردم و شهر زیبای تبریز برنامه‌ریزی شده‌اند، همراهی و دعا کنند تا با اجرای آن ها، بر زیبایی هرچه بیشتر  شهر بیافزاید.

انتهای پیام/115/ ع

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار تبریز پارک محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده