Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:50:29 GMT

توزیع یکهزار بسته معیشتی در شبستر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۱۷۳

توزیع یکهزار بسته معیشتی در شبستر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سرهنگ داستان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شبستر گفت: در راستای رزمایش مواسات تعداد یکهزار بسته معیشتی در میان اقشار آسیب‌پذیر این منطقه توزیع شد.

سرهنگ داستان ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده را ۴۵۰ میلیون تومان اعلام و افزود: مرحله دوم این طرح نیز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) درماه مبارک رمضان تهیه و توزیع خواهد شد و مرحله سوم نیز آخر همین ماه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از اقدامات مجاهدانه و خالصانه مجموعه بسیج و قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) شهرستان شبستر در راه مبارزه با بیماری کرونا،گفت: تبدیل تهدیدات به فرصت و خدمت بی منت مجاهدانه از قابلیت‌های مستعد بسیج است و این نیروی مردمی همواره در مبارزه با انواع تهدیدات نرم افزاری و سخت افزاری و ترفند‌های گوناگون دشمنان نظام و انقلاب استوار ایستاده است.

داستان، اجرای موفقیت آمیز طرح غربالگری ویروس کرونا در شبستر را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این طرح عمومی که ۵ روز به طول انجامید، تعداد ۱۳۵ هزار نفر از مردم شهرستان تحت پوشش قرار گرفت.

او گفت:بسیجیان شبستر در ضدعفونی و سمپاشی اماکن و معابر عمومی و مذهبی، کنترل مبادی ورودی شهر‌ها نیز مشارکت داشته و تاکنون در کارگاه‌های مختلف تعداد ۱۵۶ هزار ماسک تولید و بین مردم به صورت رایگان توزیع کرده اند.

داستان مجموع کارگاه‌های تولید ماسک در شبستر را ۱۸ مورد اعلام کرد که اغلب آن‌ها به همت بانوان جهادگر بسیجی راه اندازی شده اند.

او تولید ۷۳ دقیقه مستند و ۳۲۴ مورد خبر در بین رسانه‌ها و فضای مجازی، چاپ بروشور و تولید محتوی را از دیگر اقدامات اصحاب هنر و خبرنگاران بسیجی شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد.

فرمانده سپاه شبستر به برگزاری نخستین یادواره شهدای شهر بندر شرفخانه در فضای مجازی اشاره و افزود: تفکر بسیج همواره بن بست شکن است و تحت هیچ شرایط سکون و ایستایی برای این نوع تفکر معنا ندارد.

شهرستان شبستر با جمعیت ۱۳۵ هزار نفر در فاصله ۶۵ کیلومتری غرب تبریز واقع شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته غذایی موسسه خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)