Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@12:15:58 GMT

کره جنوبی وخامت حال رهبر کره شمالی را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۲۸۷

خرداد:  به دنبال ادعای برخی رسانه های غربی و همچنین رسانه های کره جنوبی در مورد وخامت حال رهبر کره شمالی بعد از یک عمل جراحی، یک مقام دولتی در کره جنوبی گزارش ها درباره بیماری رهبر کره شمالی را تکذیب کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، یک منبع دولتی کره جنوبی روز سه شنبه به یونهاپ گفت هیچ علائم غیرعادی یا نشانه ای  در رابطه با سلامتی رهبر کره شمالی تا کنون مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های امریکایی از جمله "سی ان ان" صبح امروز به وقت محلی به نقل از منابع آمریکایی از وخامت حال «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داده بودند.یک تارنمای خبری در کره جنوبی هم که از سوی مخالفان کره شمالی اداره می شود مدعی شده بود رهبر کره شمالی پس از انجام یک عمل جراحی قلبی در وضعیت وخیمی ‌قرار گرفته است.
این مقام دولتی کره جنوبی که نامش فاش نشده است با تأکید بر اینکه کیم تا روزهای اخیر در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: هیچ علائمی مرتبط با شرایط سلامتی وی کشف نشده است.بر اساس گزارش های رسانه های کره شمالی، کیم آخرین بار در تاریخ ۱۱ آوریل /۲۳ فروردین / در یک نشست رسمی در دفتر سیاسی حزب کارگران این کشور شرکت کرده بود.یونهاپ می گوید از آنجایی که کیم دارای مشکلاتی مانند چاقی و بیماری قلبی است غیبت های وی از دید عموم هرازچندگاهی به چنین شایعاتی دامن می زند.
در روزهای گذشته غیبت کیم جونگ اون،‌ رهبر کره شمالی در یک مراسم یادبود رسمی که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود گمانه‌زنی در خصوص بیماری وی را تقویت کرده بود. برچسب ها: رهبر کره شمالی ، کره جنوبی

منبع: خرداد

کلیدواژه: رهبر کره شمالی کره جنوبی رهبر کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: ما شاهد تداوم قحطی در نوار غزه و تحت محاصره قرار دادن کمک های بشردوستانه در این باریکه هستیم.

وی افزود: این روند خطرات گسترش بیماری های واگیردار در نوار غزه را تشدید می کند.

مدیر سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: ما شدیداً نیاز داریم به صورت مستمر و امن به ساکنان نوار غزه دسترسی داشته باشیم. باید هر چه سریعتر آتش بس در این باریکه اجرا شود.

در همین راستا ۵۰ نهاد فعال در زمینه حقوق بشر در سراسر جهان طی نامه ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید کردند: ما نسبت به هر گونه حمله به شهر رفح هشدار می دهیم. این حمله می تواند باعث نابودی کامل روند توزیع کمک های بشردوستانه شود.

این در حالی است که بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم شهرک نشینان صهیونیست مجدداً به کامیون های حامل کمک های بشردوستانه که در مسیر نوار غزه بودند حمله کردند.

شهرک نشینان پیش از این نیز چندین بار به صورت وحشیانه این کمک های بشردوستانه را از کامیون های مذکور خالی کرده و آنها را از بین بردند.

کد خبر 6093743

دیگر خبرها

  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال