Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اتحادیه گاوداران خراسان شمالی گفت: دوباره گاوداران این استان برای فروش شیر دام های خود با مشکل مواجه شده اند.

حسینعلی حصاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا یک هفته گذشته دامداران برای فروش شیر به شدت با مشکل مواجه بودند، اظهارکرد: حدود یک هفته ای است که دوباره شیر تولیدی توسط این افراد خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما شیر فروخته شده توسط این افراد با قیمت بسیار اندکی است و این افراد دچار ضرر و زیان می شوند.

حصاری ادامه داد: در حال حاضر شیر از دامداران خراسان شمالی با قیمت یک هزار و 500 تومان خریداری می شود اما قیمت آن در مغازه و سوپرمارکتی ها دو هزار و 200 تا دو هزار و 500 تومان است.

وی تصریح کرد: اما نکته بدتر از آن این است که وجه شیر خریداری شده بعد از گذشته سه تا چهار ماه به دامدار پرداخت می شود که این امر دامدار را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد.

این مسئول تاکیدکرد: این وضعیت برای گوشت قرمز نیز به همین شکل است بطوریکه قیمت دام زنده به شدت کاهش پیدا کرده اما قیمت گوشت قرمز در قصابی ها به منوال گذشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شير دامداران خرید شیر از دامداران خراسان شمالي خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟