Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، متن این بیانیه به شرح زیر است:"سپاه در تاریخ شناخته‌شده‌ ما، یک پدیده‌ کم‌نظیر، شاید هم بی‌نظیری است؛ یعنی موجودی است که ولادت و رشد و نمای آن، در صحنه‌ی انقلاب، آن هم در عرصه‌ی دشوارترین آزمون‌های انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

مقام معظم رهبری ۱۳۷۰/۰۶/۲۷

نقش سپاه پاسداران درطول ۴۱ سال انقلاب  اسلامی به قدری برجسته است که تحت هیچ شرایطی علیرغم دشمنی آشکار  جبهه استکبار  این نقش قابل انکار نیست که البته بنا به فرموده مقام عظمای ولایت دشمنی این جبهه خبیث برای سپاه پاسداران افتخار بزرگی است. در یک نگاه کلی حضور سپاه در عرصه های مختلف بوضوح قابل مشاهده است.

در طول ۸ سال دفاع مقدس که به نوعی آغاز ظهور  این نهاد برخاسته ازآحاد ملت انقلابی ایران است سپاه به عنوان یک نیروی صرفا نظامی پا به عرصه وجود می گذارد. با گذشت زمان سپاه بعنوان حافظ امنیت انقلاب اسلامی به صلاحدیدامامین انقلاب در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز حضور پیدا می کند و در همه حوزه هایی که احتمال نفوذ وجود دارد ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی را به عهده می گیرد.

حضور سپاه در حوزه های خدمت رسانی به مردم در جریان اتفاقاتی نظیر سیل زلزله و بویژه در روزهای اخیر در جریان مقابله با ویروس کرونا و همچنین ورود به عرصه محرومیت زدایی کارنامه این ارگان انقلابی را درخشان تر از گذشته به رخ جهانیان می کشاند و تلاش همه جانبه دشمنان در جهت تضعیف و فضاسازی منفی علیه سپاه را نقش بر آب می کند و طبق فرمایش فر ماندهی معظم کل قوا این دشمنی‌ها که به‌علت موفقیت‌ها و پیشرفت‌های سپاه پاسداران است، عزت سپاه را در چشم دوست و حتی دشمن افزایش خواهد داد.

در انتهای ابن بیانیه اساتید بسیجی استان اصفهان یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و به عنوان جزئی از این نهاد مقدس آمادگی خود را در جهت حضور در عرصه های خدمت تحت فرماندهی ولی امر مسلمین اعلام کرده و دوم اردیبهشت سالروز تاسیس این نهاد مقدس را گرامی داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"