Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از الکترونیکی شدن ثبت نام سیم کارت رایگان اپراتورها خبرداد.

قاسم جلیلی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح اجرای فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و هماهنگی های بعمل آمده با نمایندگان استانی اپراتورها و انجمن دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت و جلوگیری از ایجاد صف در مقابل دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام سیم کارت رایگان اپراتورها الکترونیکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید از دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر و بررسی مشکلات مردم در این خصوص عنوان کرد:مشکلات موجود برای ثبت نام سیم کارت به وزارتخانه متبوع گزارش شد و در این راستا مقرر شد فرآیند ثبت نام سیم کارت به صورت الکترونیکی صورت پذیرد.

جلیلی نژاد با اشاره به ارسال پیامک از طریق تمام اپراتورها به مردم افزود:دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر وجود ندارد همشهریان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی اپراتور ها نسبت به ثبت نام سیم کارت رایگان اقدام کنند و سیم کارت از طریق پست به درب منازل ارسال می شود.

وی ادامه داد: سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی دولت که سیم‌کارتی به نامشان ثبت نام نشده است، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی اپراتورها  با  نشانی زیر نسبت به ثبت نام سیم کارت اعتباری رایگان اقدام کنند.

 سیم کارتهای ثبت نام شده در اسرع وقت توسط شرکت پست تحویل می شود:

همراه اول: shop.mci.ir

ایرانسل:shop.irancell.ir

رایتل:www.rightel.ir/first-sim

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتباطات فاصله گذاری اجتماعی ثبت نام سیم کارت ثبت نام سیم کارت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر