Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:06:35 GMT

درخواست ۲ نماینده مجلس برای برخورد با عاملان جوجه کُشی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۴۵۸

درخواست ۲ نماینده مجلس برای برخورد با عاملان جوجه کُشی

نمایندگان محلات و بافق در مجلس خواستار برخورد با عاملان کشتن جوجه های یک روزه شدند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

‌به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس  در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکری شفاهی با اشاره به ماجرای معدوم کردن جوجه یک روزه، اظهار داشت: رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه دستور داده اند با عاملان جوجه کشی برخورد شود که امیدواریم این اقدام عملیاتی شود، برخی آقایان می‌گویند که جوجه کشی قبلاً هم وجود داشته است که باید بگوییم این موضوع بسیار دردآور است و اگر این پدیده پیش از این هم رخ داده است، چرا دولت و شخص رئیس جمهور پیگیری‌های لازم را در این باره انجام نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت های حل اختلاف مالیاتی مشخص شدند

وی ادامه داد: آقای پزشکیان می دانم شما هم نسبت به این موضوع حساس هستید و بر این اساس لازم است تدابیری اتخاذ شود با عاملان این اقدام زشت بر خورد جدی صورت گیرد.

همچنین محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز نیز در تذکری دیگر در این خصوص بیان کرد: در فرهنگ ما گفته شده که "میازار موری که دانه‌کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است". بر اساس فرهنگ و اعتقادات ما حتی کشتن یک مور نیز امری زشت است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس تصریح کرد: اما متاسفانه این روزها شاهد انتشار کلیپ هایی از کشته شدن بیش از 10 هزار جوجه هستیم. باید با این افراد برخورد شود و مجلس نیز نباید بی تفاوت باشد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!