Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد آفرید گفت: برای ارائه خدمات پیشرفته مطابق با استانداردهای بین المللی، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود و در راستای ارتقای کیفی خدمات بیمارستانی و اجرای طرح تحول نظام سلامت، خدمات درمانی سرپایی نیز به مادران باردار و بانوان ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبق نظرسنجی از مراجعه کنندگان به درمانگاه در سال گذشته، بیش از ۹۵ درصد از ارائه خدمات ابراز رضایت داشتند.

رییس بیمارستان مادر و کودک شوشتری ادامه داد: مادران با مراجعه حضوری یا غیر حضوری به کمک اینترنت یا تماس تلفنی به این درمانگاه می توانند بدون در نظر گرفتن نوع بیمه پذیرش شوند و از خدمات موجود که در راستای اهداف بیمارستان است، استفاده کنند و از سلامت خود و جنین آگاه شوند.

آفرید اضافه کرد: در این درمانگاه، معاینات و آمادگی های مادران باردار قبل از زایمان، با حضور پزشکان متخصص زنان و زایمان، نوزادان و اطفال، طب سنتی و بیهوشی، در طول ایام هفته انجام می شود، همچنین حضور پزشکان زنان در نوبت عصر درمانگاه برای کاهش زمان انتظار بیمار در زمان پذیرش و ارائه خدمات مطلوب در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، نوارقلب جنین(NST)، شنوایی سنجی و تغذیه و رژیم درمانی نیز در این درمانگاه فعال است، ضمن اشاره به سهولت در نوبت گیری اینترنتی گفت: ارائه نوبت ها و جواب های ماموگرافی نیز با حضور متخصص رادیولوژی به روز بوده و بدون محدودیت در نوبت دهی، خدمت رسانی به بیماران ارایه می شود.

رییس بیمارستان مادر و کودک شوشتری اضافه کرد: کارشناسان شنوایی سنجی، روزانه با حضور بر بالین تمامی نوزادان متولّد شده، تست شنوایی برای نوزادان انجام می دهند و روزانه این واحد آمادگی پذیرش بیماران مرخص شده یا نوزادان دیگر مراکز را دارد و محدودیت نوبت دهی نیز ندارد.

او مشاوره تغذیه در این مرکز را امری ضروری دانست و گفت: این مشاوره ها و رژیم های درمانی در دوران بارداری و پس از زایمان در درمانگاه تخصصی بر بالین بیمار در بخش ها، به همت کارشناس تغذیه به صورت مستمر انجام می شود که از بروز بسیاری از مشکلات مادران در دوران بارداری و مشکلات عمده در سلامت نوزادان جلوگیری می کند.

آفرید با اشاره به انتشار ویروس کرونا در جامعه، گفت: فعالیت درمانگاه در شرایط کنونی همچنان ادامه دارد و روزانه بیش از هزار نفر در ورودی درمانگاه تب سنجی می شوند و از ورود همراه بیماران در راستای سلامت مادران باردار و مراجعه کنندگان جلوگیری می شود.

او افزود: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با کمک کارکنان حفاظت فیزیکی، بیماران در سالن انتظار درمانگاه و زمان انتظار ورود به اتاق پزشک، با فاصله از یکدیگر نشسته و از تشکیل صف در مقابل صندوق های پذیرش جلوگیری می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی بیمارستان مادر و کودک رادیولوژی و سونوگرافی مادران باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!

سرپرست جدید استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری | آتیلا حجازی شب گذشته به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست پیشین استقلال، با علی خطیر آمد و با او هم رفت. شب گذشته بود که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در حکمی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

آتیلا حجازی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. فرزند زنده یاد ناصرخان حجازی گفت:

تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است.

من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان متاسفم، حق بانوان ایران بیشتر از این است.

الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

آخرین بازی لیگ مقابل هوادار، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟