Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد با افسردگی بازیکنانش به خاطر قرنطینه خانگی مقابله می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد به عنوان یک باشگاه بزرگ فوتبال انگلیس و جهان، این روزها با دغدغه های بسیاری مواجه است. در کنار رسیدگی به امور مالی ناشی از بحران کرونا، مدیران باشگاه با چالش حضور ستارگان تیم شان در قرنطینه خانگی و افسردگی احتمالی این عده مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مدیران الدترافوردی برای این منظور دست به کار شده و تمهیداتی اندیشیده اند.

طبق اعلام دیلی میل، باشگاه انگلیسی برای این منظور از بخش پزشکی خود کمک گرفته است. در این مورد استیو مک نالی، یکی از پزشکان تحت قرارداد با سرخ پوشان اظهار داشت: هر چه این دوره بیشتر طول بکشد، بیشتر باید مراقب باشیم که بازیکنان از نظر روحی لطمه نبینند.

وی افزود: نمی خواهیم کاری کنیم که بازیکن احساس کند با مشکل روحی باید مواجه شود.در واقع تلاش می کنیم بسیار هوشیار بمانیم. هر روز آنها را چک می کنیم و به وضعیت جسمانی بازیکنان می پردازیم.

مک نالی ادامه داد: خوشبختانه حال اکثر آنها خوب است. هرچند که از وضع موجود گاه شکایت نیز می کنند. ما به هرحال تمرکز خود را روی آنها حفظ می کنیم.

طبق اظهارات این مقام، اعضای کادر پزشکی باشگاه، بازیکنان را زیر نظر خود تقسیم بندی کرده اند و هر پزشک به امور چند بازیکن دقت می کند.

پیکارهای لیگ برتر انگلیس از ماه مارس به خاطر شیوع کرونا تعطیل بوده و مشخص نیست چه زمانی از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: منچستریونایتد افسردگی انگلیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده

متخصص اعصاب و روان با اشاره به تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات افراد گفت: افراد در روزهایی که میزان آلودگی هوای بیشتری دارد، علائمی از جمله افسردگی و اضطراب را بیشتر از سایر روزها تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا شعربافچی‌زاده امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با محوریت ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آلاینده‌ها و پیشگیری از اثرات مخرب آنها بر سلامت محیط و جامعه اظهار کرد: ذرات معلق موجود در هوای آلوده می‌تواند از طریق مخاط بینی یا عصب بویایی به صورت مستقیم وارد مغز شود و به سلول‌های مغزی دسترسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در صورت ورود ذرات موجود در هوای آلوده، در کوتاه‌مدت شاهد کنش ذرات بر نواحی مسئول کنترل هیجانات مغز خواهیم بود، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، نحوه بروز هیجانات در روزهای دارای آلودگی هوای بیشتر و کمتر می‌تواند متفاوت باشد.

متخصص اعصاب و روان تصریح کرد: افرادی که بدون زمینه‌ای از اختلالات روان‌پزشکی هستند، در روزهایی که میزان آلودگی هوای بیشتری دارد، علائمی از جمله افسردگی و اضطراب را بیشتر از سایر روزها تجربه خواهند کرد و ارائه خدمات سلامت روان و سرویس‌های پیش‌بینی شده در این خصوص طی روزهای آلوده به دلیل بعضی موارد از جمله افزایش پرخاشگری افراد، افزایش می‌یابد.

شعربافچی‌زاده با اشاره به اینکه تأثیرات آلودگی هوا حتی بر جنین مادر باردار نیز قابل مشاهده است، ادامه داد: هرچه میزان مواجهه افراد با آلودگی هوا و ذرات آن بیشتر باشد، تأثیرات و آسیب‌های ایجاد شده نیز عمیق‌تر و شدیدتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مواجهه با بعضی عوامل معلق در هوای آلوده مرتبط با انواع اختلالات روان‌پزشکی است، گفت: با قرارگیری در معرض آلودگی هوا، احتمال بروز اختلالاتی از جمله اختلال دوقطبی، افسردگی و اسکیزوفرنی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش می‌یابد و مواجهه طولانی مدت با این ذرات می‌تواند منجر به ایجاد اختلالات شناختی مزمن و پایدار در افراد شود.

متخصص اعصاب و روان اضافه کرد: ۱۲ علت برای درگیری افراد با اختلال دمانس (زوال عقل) شناخته شده است که یکی از عوامل قابل حذف، ذرات آلوده‌کننده هوا به شمار می‌رود، با قرارگیری کودکان از سنین کم در معرض آلودگی هوا، اختلالات روانی می‌توانند از سنین پنج سالگی خود را نشان دهند و کودکان در سنین بزرگسالی احساس مه‌آلودگی در ذهن خود خواهند داشت.

شعربافچی‌زاده با اشاره به وجود آلودگی هوا در محیط منازل و ساختمان‌های مسکونی خاطرنشان کرد: آلودگی هوای داخل منازل و فضاهای مسکونی نیز حائز اهمیت بالایی است و کربن دی اکسید می‌تواند یکی از عوامل آلوده‌کننده فضای داخل ساختمان باشد، بر اساس مطالعات انجام شده وجود عوامل آلوده‌کننده در فضای مسکونی می‌تواند به تمرکز شناختی افراد آسیب بزند و احساسی مانند داشتن خستگی همیشگی را القا کند.

کد خبر 751446

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • مراقب فروپاشی عصبی باشید / نشانه هایی برای تشخیص افسردگی
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد