Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:04:53 GMT

معلم بردخونی با هزینه شخصی به دانش‌آموزان درس می‌دهد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۰۹۸

معلم بردخونی با هزینه شخصی به دانش‌آموزان درس می‌دهد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

معلم بردخونی آرزو داشتم آنچه توان دارم برای توسعه شهر و دیارم هزینه کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، در خانواده‌ای محروم اما معتقد به ارزش‌های اسلامی و در روستایی دورافتاده پا به عرصه گیتی نهاد، گریه‌های بی‌امانش نشان از درد و رنج مردم دیارش داشت، اما خنده‌اش از امید به آینده و تلاش برای ساختن کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه سختی و ناملایمات رشد کرد و وارد کلاس درس شد و دوره‌های تحصیلی را با موفقیت پیمود و وارد عرصه معلمی شد اما عشق به درس او را به سوی مدارج بالاتر کشاند و وارد دانشگاه شد و بالاخره مدرک کارشناسی ارشد زبان خارجه را گرفت و خود را برای خدمت به فرزندان میهنش آماده کرد، هرچند حضور در میدان دفاع‌مقدس از او مردی ساخت تا انگیزه‌اش به تلاش بیشتر شود و ذره‌ای از فعالیت دست برندارد.

در سنگر علم جهادگونه کوشید و ثمره کارش تربیت آینده‌سازانی بود که هریک از آنان، امروز در عرصه‌ای مشغول خدمت هستند اما این تلاش‌ها هیچ‌گاه او را سیراب نکرد و آنچه در توان داشت برای پیشرفت جامعه نهاد.

حرف از ماشاءالله زارعی دبیر زبان مدارس منطقه بردخون است که با وجود همه گرفتاری‌ها و دردها امروز وارد میدان شده و برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناسد و روز و شب برایش معنایی ندارد و همت خود را بر رفع نگرانی مردم و فرزندان آنان نهاده است.

او می‌گوید: هدفم این است که آموخته‌های خود را در اختیار بچه‌هایم قرار دهم چرا که دانش‌آموزان را بچه‌های خودم می‌دانم و دوست دارم آنان به بهترین جایگاه برسند.

وی عنوان می‌کند: این روزها هرکسی مشغول کاری است و تلاش می‌کند تا از درد و رنج مردم کاسته شود، زیرا بیماری کرونا در همه دنیا گسترده شده و من هم به سهم خود می‌خواهم اندکی از دینم را به جامعه و مردم کشورم اداء کنم.

این فرهنگی بردخونی که زاده و اهل روستای شهنیاء است، می‌گوید: روزگاری شهیدان برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و این کار ما در برابر ایثار آنان ذره‌ای بیش نیست.

 زارعی ادامه می‌دهد: همیشه آرزو داشتم آنچه توان دارم برای توسعه شهر و دیارم هزینه کنم که تاکنون از هیچ کاری دریغ نکرده‌ام و اکنون که می‌بینم تعدادی از دانش‌آموزان نیاز به درس و آموزش دارند مشتاقانه آماده خدمت و تلاش شبانه‌روزی هستم.

او با یادآوری دوران گذشته خود با اندوه همراه با امید، می‌گوید: آنچه ماندگار است خدمت برای خدا و بندگان خدا است و مادیات و زندگی مادی به‌زودی سپری می‌شود و من با کمال میل دوست دارم همه سرمایه‌ام که عمر و جانم است برای مردم فدا کنم و منتی در این زمینه ندارم.

 

 

ماشاء‌الله زارعی دبیر زبان مدارس منطقه بردخون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام نموده که آماده است به دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه که به فضای مجازی دسترسی ندارند و نمی‌توانند این درس را یاد بگیرند با رعایت اصول بهداشتی و بدون دریافت پول و فی سبیل‌الله و به‌صورت حضوری از ابتدای اردیبهشت تا آغاز امتحانات آموزش دهد.

وی بدون هیچ خواسته‌ای ابراز داشته که آماده‌ام با وسیله نقلیه خودم همه دانش‌آموزان ساحلی منطقه کاکی تا آخرین روستای بردخون را تحت‌پوشش قرار دهم.

گزارش: نامجو زحمتکش

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس درد توسعه دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه»، «چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟»، «آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟»، «مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن»، «تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم»، «خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم»، «کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن»، «ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم»، «کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است»، «به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده»، «پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج»، «خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم»، «پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟»  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه

چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟

آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟

مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن

تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم

خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم

کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن

ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم

کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است

به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده

پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج

خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم

پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟

 

دیگر خبرها

  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است