Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان خواجه‌امیری و محمد معتمدی تیتراژ دو سریال رمضانی شبکه ۲ و ۳ سیما را می‌خوانند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه پخش سریال‌های ماه رمضانی تلویزیون، خوانندگان تیتراژهایشان مشخص می‌شوند. احسان خواجه‌امیری که برای سریال "بچه‌مهندس" 3 شبکه دو سیما می‌خواند و حالا که نام محمد معتمدی به عنوان خواننده سریال "سرباز" رسانه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احسان خواجه‌امیری خواننده آهنگی برای تیتراژ سریال «بچه‌مهندس 3» است که ماه رمضان از شبکه دو پخش می‌شود و آهنگساز این قطعه بابک شهرکی است. فصل نخست این سریال به دوران کودکی شخصیت اصلی به نام جواد جوادی می‌پرداخت. او در فصل دوم نوجوان شده بود و حالا در فصل سوم، جوانی 24 ساله و دانشجو است. «بچه مهندس 3» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی تولید شده و حسن وارسته، امیر شاداب و رضا خمسه فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

فرهاد قائمیان، کامران تفتی، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری، مانی رحمانی، محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌پور، سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری‌مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی در «بچه‌مهندس 3» ایفای نقش کرده‌اند.

محمد معتمدی برای "سرباز" می‌خواند

محمد معتمدی، خواننده سریال رمضانی "سرباز" به کارگردانی هادی مقدم‌دوست شد.  پس از پیوستن ناصر طهماسب به عنوان راویِ سریال "سرباز" که شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه سه روی آنتن می‌رود، محمد معتمدی خواننده نام آشنا به عنوان خواننده به این پروژه تلویزیونی پیوست. محمد معتمدی از سال 1388 تاکنون آلبوم‌های مختلفی را راهی بازار کرده که اغلب آن‌ها با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده و آخرین آلبوم او، "حالا که می‌روی" نیز از محبوب‌ترین آثار پرونده کاری این هنرمند جوان است.

سریال "سرباز" به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که در 50  قسمت ساخته شده؛ پس از اتمام شب های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد. آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و دریا بخشنده … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

رضا صادقی تیتراژ برنامه رمضانی تلویزیون را خواندبه‌بهانه پخش دوباره "میوه ممنوعه" در تلویزیون/ چرا سریال‌سازان، داستان را فراموش کرده‌اند؟

"سرباز" حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان "سرباز" آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع ... .
 
انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی احسان خواجه امیری محمد معتمدی بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است