Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز از شروع مجدد فعالیت آموزشگاههای آزاد هنری با رعایت در چارچوب اعلام شده از سوی دفتر برنامه ریزی و آموزشهای هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، ناصر مقدم اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیز تصمیم ستاد ملی مقابله با آن در زمینه شروع به کار فعالیت صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی به شروع مجدد فعالیت آموزشگاههای آزاد هنری مجاز خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادمه داد: ابتدا می بایست اطلاعات واحد آموزشگاهی در سامانه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ثبت و کد رهگیری دریافت شود  و پروتکل بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضد عفونی مداوم تجهیزات و مکان مورد استفاده توسط آموزشگاههای آزاد هنری به دقت رعایت شود .

مقدم گفت: برگزاری کلاسهای تک نفره (استاد- شاگرد ) با رعایت پروتکل بهداشتی بلامانع است وبرگزاری کلاسهای آموزشی جمعی تا اطلاع ثانوی ممنوع است .

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز تصریح کرد:به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی ، آموزشگاهها مکلفند از تجمع و حضور همراهان هنرجو در داخل آموزشگاهها جلوگیری نمایند  وبه منظور تداوم فعالیت آموزشی ، استفاده از  امکانات فضای مجازی در صورتی مجاز است که با نظارت و برنامه ریزی آموزشگاههای آزاد هنری انجام شود و ثانیا" ارائه آموزش با استفاده از نرم افزارهای داخلی انجام گیرد ، به طوری که نظارت و پاسخگویی آموزشگاه آزاد هنری امکان پذیر باشد .

وی تصریح کرد: آموزش هنری به حضوری و نیز در بستر مجازی صرفا" با رضایت هنرجو و خانواده امکان پذیر است و اجباری نخواهد بود  ضمن آنکه هزینه استفاده از کلاس های آموزش هنری مجازی ۲۰ درصد کمتر از کلاسهای حضوری خواهد بود .

ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم آحاد مردم شریف و فهیم استان البرز و مدیران آموزشگاههای آزاد هنری با رعایت مسائل فردی و اجتماعی و طرح فاصله گذاری بتوانیم همانطور که تا کنون از شیوع و انتشار ویروس کرونا و کووید ۱۹  جلوگیری نموده اند ، از این پس نیز در این موارد اهتمام ویژه ای داشته باشند تا هر چه زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز آموزشگاههای آزاد هنری فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی