Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی عدم امکان استفاده از اینترنت برای آموزش‌های مجازی از سوی برخی دانش آموزان را تبعیض ناروا توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: آیا می‌دانید شما در عدم پیگیری تخلفات بودجه شریک هستید، شما که نگذاشتید تذکرات و سوالات از مسئولین، تحقیق و تفحص ها و گزارش استنکاف و عدم اجرای قانون رسیدگی شود؟ اگر اوایل سال ۹۷ تذکرات نمایندگان را گوش می‌دادید جلوی حراج ٢١.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٣ میلیارد دلار به قیمت هر دلار ۴۲۰۰ تومان گرفته می شد.

وی افزود: ما مرتب داد زدیم و گفتیم این ارزها چرا به شرکت‌های کاغذی داده می‌شود؟ شرکت‌هایی که در سال ۹۶ ثبت شده و سابقه کار تجاری ندارند. اگر به این موضوع توجه می‌شد حالا شاهد گزارش ۴.٨ میلیارد دلاری تخلف نبودیم.

حاجی دلیگانی مدعی شد: اگر آن زمانی که در قانون بودجه یک ویرگول را حذف کردند با عاملین برخورد می‌شد، شاهد اتفاق تلخ دستبرد به مصوبه بودجه ۹۹ نبودیم که واژه پرداخت‌های غیر مستقیم از تبصره ۲۱ قانون بودجه حذف شد تا محمل قانونی دیگری برای نجومی بگیران باز شود.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دوره انتقال مجلس دهم به یازدهم اتفاقاتی در بخش اداری از جمله انتقال افراد خارج از ضابطه به مجلس در حال وقوع است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: تبعیض آشکار در عمل و عدم عمل به تبصره‌های مختلف قانون بودجه ۹۹ را چطور توجیه می‌کنید؟ در اجرای تبصره ۱۲ می‌گویید ۱۰ هزار میلیارد تومان برای  همسان سازی حقوق بازنشستگان می‌پردازید ولی در اجرای تبصره ۲ همان قانون نه تنها پولی اختصاص نمی‌دهید بلکه نامی از متناسب سازی حقوق کارگران مظلوم نمی‌برید، اگر منابع دارید برای همه. و اگر نیست برای هیچ کس نباشد.

حاجی دلیگانی با انتقاد از نحوه توزیع منابع حاصل از همسان سازی حقوق بازنشستگان بین فرهنگیان گفت: هیچ کس نمی‌توانست ۱۰ هزار میلیارد تومان به نحوی توزیع کند که کسی احساس شادی و شعف نکند، بلکه باعث دلخوری عموم شاغلین و بازنشستگان شد و فرهنگیان با این نحوه توزیع دلزده شدند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت فراهم شدن وسایل آموزش و پرورش رایگان برای دانش آموزان خطاب به وزرای ارتباطات و آموزش و پرورش گفت: مردم را گرفتار خرید گوشی تلفن همراه  و اینترنت کردید که با  اصل قانون اساسی متناقض است، برخی دانش آموزان نمی‌توانند از اینترنت یا شبکه شاد استفاده کنند که این تبعیض ناروا است. دانش آموزان در نبود شبکه داخلی اطلاعات همچنین در دریای خطرناک شبکه‌های اجتماعی راهیابی می‌شوند که قابل توجیه نیست.

وی با تاکید بر شفاف سازی نحوه واریز مبالغ حمایتی گفت: آیا بهتر نبود همه کسانی که هیچ بیمه‌ای نداشتند تحت بیمه بیکاری قرار می‌گرفتند؟

حاجی دلیگانی ضمن قدردانی از رویکرد رئیس قوه قضاییه خواستار تعیین شعب محاکم و شوراهای حل اختلاف برای رسیدگی به اختلافات ناشی از برگشت چک‌های فعالان اقتصادی در راستای جهش تولید شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان از زحمات رهبر انقلاب،  پرستاران، پزشکان، کادر بهداشت و درمان، نیروهای مسلح، بسیج مردمی و ستاد اجرای فرمان امام در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حاجی دلیگانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود