Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال تهران گفت: در حالی که استقلال هم شانس خوبی برای قهرمانی در مسابقات امیدهای تهران دارد، نباید نیروی زمینی را به عنوان قهرمان اعلام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، رضا حسن زاده سرمربی تیم امید استقلال در واکنش به احتمال اعلام تیم نیروی زمینی به عنوان قهرمان امیدهای تهران اظهار کرد: این کار اصلا منطقی نیست و امیدوارم هیات فوتبال اگر چنین تصمیمی گرفته در آن تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورت برگزاری ادامه مسابقات استقلال هم شانس قهرمانی دارد و نباید این شانس را نادیده گرفت. پیشنهاد من این است از آنجایی که تنها نیروی زمینی و استقلال شانس قهرمانی دارند یا هر دو را به عنوان قهرمان مشترک مسابقات اعلام کنند و یا اصلا قهرمان اعلام نکنند تا هر زمانی که ادامه بازیها برگزار شد قهرمان داخل زمین مشخص شود.

حسن زاده گفت: اعلام قهرمان بدون انجام بازی قانونی نیست و هیچ کجای دنیا این اتفاق نیفتاده و نباید اجازه داد در ایران چنین اتفاقی بیفتد. این اصلا درست نیست که بخواهند بدون بازی و خارج از زمین قهرمان تعیین کنند. اگر امروز در بازیهای امید این اتفاقا بیفتد و کسی اعتراض نکند، فردا در مسابقات بزرگتر و حتی لیگ برتر مشابه این اتفاق رقم می خورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا حسن زاده نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند