Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:03:55 GMT

پنج هزار لباس بیمارستانی در خمین تولید و توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۳۸۰

پنج هزار لباس بیمارستانی در خمین تولید و توزیع شد

سرهنگ پاسدار « محمدمهدی میرهادی» روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه خمین همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران افزود: ۵۰ هزار ماسک در چهار کارگاه تولیدی شهرستان تولید و در بین مناطق کم برخوردار، اصناف پرخطر و بیمارستان‌ها توزیع شده است.
وی بیان کرد: به منظور مبارزه با شیوه ویروس کرونا، ۴۵۰ نفر بسیجی جهادگر در قرارگاه سلامت شامل هفت کمیته در زادگاه امام راحل ساماندهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرمانده سپاه ناحیه خمین ادامه داد: این نهاد انقلابی از آغاز شیوع کرونا در شهرستان تاکنون ۱۴ ماموریت در حوزه‌های مختلف به منظور افزایش معنویت و نشاط در جامعه در قالب برنامه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و مسابقات انجام داده است.
سرهنگ پاسدار میرهادی با اشاره به راه اندازی شبکه حمل رایگان کالا به منظور دسترسی آسان شهروندان به اقلام معیشتی گفت: ۶۰ نفر  شامل ۲۰ موتورسیکلت و ۱۰ خودرو به همراه کمک راننده، داوطلب انجام این کار شدند.
وی اظهار داشت: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای حمل رایگان کالا در خمین، روش انجام این کار متفاوت و سخت‌تر شده است.
فرمانده سپاه ناحیه خمین افزود: چهار هزار و ۴۰۰ لیتر الکل ۷۰ درصد توسط این نهاد وارد شهر شد و ۲ هزار لیتر از این مقدار الکل به دانشکده علوم پزشکی شهرستان اعطا شد و مابقی آن در قالب بطری های یک لیتری با قیمت تمام شده در اختیار شهروندان قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار میرهادی اضافه کرد: ۳۰ کیلومتر از معابر، خیابان‌ها و کوچه های خمین، خودروهایی که وارد شهر شدند، تاکسی ها و نانوایی ها به صورت هدفمند توسط نیروهای جهادی شهرستان ضدعفونی شد.  
وی با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور گفت: ۲ هزار بسته معیشتی شامل اقلام خشک غذایی، اقلام بهداشتی و فرهنگی روز چهارشنبه در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در خمین توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه خمین ارزش ریالی این بسته های معیشتی را چهار میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: با توجه به حس نوع دوستی شهروندان پیش‌بینی می شود، توزیع اقلام معیشتی در بین افراد بی بضاعت شهرستان در چندین مرحله انجام شود.
سرهنگ پاسدار میرهادی تصریح کرد: شناسایی نیازمندان واقعی در خمین به همکاری و پرهیز از موازی کار سازمانهای مردم نهاد، نهادهای حمایتی، هیات‌های مذهبی و خیران شهرستان دارد.
وی افزود: طبخ و توزیع غذای گرم در مناطق کم برخوردار خمین از دومین روز ماه مبارک رمضان در ۲ آشپزخانه شهری و روستایی با مدیت کمیته امداد امام خمینی (ره) و موکب ساقی عطشان شهرستان آغاز می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه خمین با اشاره به طبخ روزانه  ۴۰۰ غذا در این آشپزخانه ها تصریح کرد: توزیع ۱۰ هزار غذای گرم در زمان افطار در این شهرستان هدفگذاری شده است.
وی گفت: سپاه پاسداران براساس قانون اساسی وظیفه حفظ دستاوردهای نظام و قرآن را بر عهده دارد و در ماموریت‌های مختلف حضور پررنگی داشته است.
فرمانده سپاه ناحیه خمین تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای که نظام نیاز داشته باشد آماده حضور است و فعالیت‌های این نهاد امسال براساس برنامه‌های کشوری، استانی و شهرستانی هدفگذاری شده است.
سرهنگ پاسدار میرهادی اظهار داشت: فعالیت‌های این نهاد انقلابی بومی‌سازی و با محوریت مساجد در حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود.
وی با اشاره به سال جهش تولید گفت: مقام معظم رهبری نام هر سال را با توجه به تحولات داخلی و خارجی کشور انتخاب می‌کنند و این عناوین باید اساس سیاستگذاری های مسوولان نظام قرار گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه خمین ادامه داد: دشمنان نظام در چند سال اخیر از ابزار فشار اقتصادی و معیشتی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی استفاده کردند.
سرهنگ پاسدار میرهادی افزود: دولت‌های هم‌پیمان آمریکا که همزمان با رابطه به توان داخلی تکیه داشتند، امروز وضعیت خوبی در جهان دارند .
وی استفاده از نیروی جوانان، متخصصان داخلی، تفکر افزایش تولید در زمینه های مختلف، افزایش کیفیت و گفتمان سازی می توان در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کرد.  
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۷ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

۴۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

تا روز دوشنبه ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج ۲۰۹ نفر رسید.

 بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تا ظهر روز دوشنبه هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استان مرکزی خمین پروندهٔ خبری تلاش نیروهای مسلح در مواجهه علیه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استان مرکزی خمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استان مرکزی خمین انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل