Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه قزوین با اشاره به اجرای رزمایش کمک‌ مؤمنانه در این استان گفت: هزار خیّر و معتمد نیز تا این لحظه برای مشارکت خداپسندانه در رزمایش کمک مؤمنانه پیش‌قدم شده‌اند. تاریخ انتشار: 12:44 - 02 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۵۰۶

سردار محمد شاهرخی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار میزان، با بیان اینکه تمام توان سپاه استان قزوین برای اجرای اثربخش رزمایش کمک مؤمنامه بکارگیری شده است، گفت: در جریان اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، نخستین قدم ما شناسایی افراد و خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد و خانواده‌های کم‌بضاعتی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و یا افرادی که وسعت شیوع بیماری کرونا به آنها آسیب رسانده است، در زمره گروه هدفی قرار می‌گیرند که کمک‌ مؤمنانه شامل آنها می‌شود.

فرمانده سپاه قزوین همچنین با بیان اینکه طی چند روز گذشته با بهره‌گیری از بانک‌های اطلاعاتی موجود که در اختیار داشتیم و همچنین معرفی از سوی مردم، ۴۴ هزار نفر نیازمند شناسایی شده‌اند گفت: تعداد یک هزار خیّر و معتمد نیز تا این لحظه برای مشارکت خداپسندانه در رزمایش کمک مومنانه پیش‌قدم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: تبریک موفقیت‌های ایران در مقابله با کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمک مومنانه ویروس کرونا رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در رشد اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای منظور، مردمی سازی اقتصاد، با چند روش، در برنامه هفتم گنجانده شده، که واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی، و تشکیل صندوق تامین مالیِ مشترک برای تکمیل طرح‌های عمرانی، از جمله آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • مشارکت مردم در رشد اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند