Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون باشگاه استقلال گفت: از محل مطالبات باشگاه استقلال در فیفا، مطالبات سرور جباروف و گادوین منشا پرداخت خواهد شد.

 امیر سلطانی معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: پس از پیگیری‌هایی که از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون و رایزنی‌هایی که با فیفا انجام شد، مطالبات ۵ تن از طلبکاران باشگاه استقلال که دو بازیکن در بین آنها هستند، از محل مطالبات باشگاه استقلال در فیفا پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سرور جباروف و گادوین منشا دو بازیکن خارجی این باشگاه به همراه سه تن از وکلای بین‌المللی باشگاه که جزو طلبکاران باشگاه هستند، مطالبات خود را از محل مطالبات باشگاه استقلال از فیفا دریافت خواهند کرد و از صف طلبکاران خارج خواهند شد.

 مهر

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد

روند تکاملی ضربه های ایستگاهی در بازی فیفا را با هم مرور می کنیم. در این ویدیو به خوبی بهتر شدن گرافیک و واقعی تر شدن ضربات آزاد مشهود است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند