Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@20:08:36 GMT

 مطالبات جباروف و منشا را فیفا تقبل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۶۵۰

 مطالبات جباروف و منشا را فیفا تقبل می‌کند

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: پرداخت مطالبات جباروف و منشا و سه وکیل بین‌المللی باشگاه استقلال از طریق فیفا پرداخت می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر سلطانی اظهار کرد: از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون رایزنی‌هایی با فیفا صورت گرفت تا مطالبات برخی از طلبکاران باشگاه از محل مطالبات ما در فیفا پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: بدین ترتیب مطالبات سرور جباروف و گادوین منشا به همراه مطالبات سه تن از از وکلای باشگاه این باشگاه از طریق فیفا پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال گادوین منشا سرور جباروف امیر سلطانی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است