Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نایب رئیس مجلس اعلام کرد که بر اساس مذاکرات صورت گرفته در هیأت رئیسه، مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طی تذکری شفاهی اظهار داشت: انتظار داریم تعداد جلسات علنی مجلس در هفته بیشتر شود و یا اینکه در این چهار هفته که از عمر مجلس دهم باقی مانده است، تعطیلی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی  طرح‌ها و لوایح، مراحل پایانی خود را طی می‌کنند در صورتی که تعداد جلسات علنی مجلس افزایش یابد و یا اینکه مجلس تعطیلی نداشته باشد، به اتمام می‌رسد.

در همین رابطه مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، اظهار داشت: در هیئت رئیسه در این باره بحث کرده‌ایم و هفته آینده هم مجلس شورای اسلامی تعطیل خواهد بود.

نسبت به عدم بررسی تبصره قانون انتخابات

همچنین ایرنا نوشت:

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جریان موافقت با یک پیشنهاد در لایحه مالیات بر ارزش افزوده خطاب به مسعود پزشکیان رییس جلسه و هیات رییسه مجلس نسبت به در دستور کار قرار نگرفتن طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات انتقاد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قرار بود طرح دو فوریتی در دستور باشد متاسفانه ندیدیم که مطرح شود و کسی هم گوش نمی‌دهد که چه می‌گویم.

پزشکیان در واکنش به اظهارات کواکبیان گفت: موضوع موافقت خود را مطرح کنید، طرح دو فوریتی بماند.

کواکبیان هم در پاسخ گفت: حرفی نیست، طرح دو فوریتی که مطرح شد، توضیح نمی‌فرمایید که چرا در دستور نیست.

پزشکیان هم پاسخ داد: آقای کواکبیان در وقت تذکر، تذکر دهید.

کواکبیان افزود: جایی برای تذکر نگذاشتید، آقا بگذارید حرفمان را بزنید، اگر خواستید به تذکرات توجه کنید.

مجلس شورای اسلامی چهارشنبه گذشته (۲۷ فروردین) با الحاق یک تبصره به قانون انتخابات موافقت کرد که در صورت تصویب نهایی به روشن شدن ابهاماتی که در فضای انتخابات به داوطلبان زده می‌شود، کمک می‌کند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد طرح دو فوریتی شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی و رؤسای ستادهای انتخاباتی آنان برگزار شده است.

فرماندار بیرجند گفت: ظرفیت‌های تبلیغی نیز به نامزدها اعلام شده است‌

فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار به شعب اخذ رأی در بیرجند افزوده شده است، ادامه داد: در مجموع آمادگی لازم را برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخاب در شهرستان بیرجند وجود دارد.

وی گفت: از آنجایی که در فصل بهار بسیاری از مردم به روستاهای اطراف شهر می‌روند تدبیر لازم برای تأمین تعرفه در روستاها انجام شده است.

علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه اظهار کرد: چندین جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه شرایط را برای تبلیغات باید بیش از گذشته فراهم کنیم، بیان کرد: شرایط تبلیغاتی در شهرستان خوسف نسبت به نوبت قبل دو برابر افزایش یافته است.

فرماندار خوسف افزود: در خوسف ۲۵ مکان، در ماژان پنج مکان و در بخش مرکزی نیز دوازده نقطه برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان نیز در این جلسه با بیان اینکه در نماز عید فطر و نمازهای جمعه بحث تشویق به شرکت در انتخابات انجام شده است، گفت: با آقایان مولوی نیز در این زمینه رایزنی شده است.

وی یادآور شد: سیل اخیر به برخی از جاده‌های شهرستان خسارت وارد کرده است که برای تسهیل عبور و مرور نیاز به مرمت دارد.

فرماندار درمیان گفت: در مجموع آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

گفتنی است انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شده و رقابت بین آقایان علی مولوی حقیقی و سید حسن هاشمی خواهد بود.

کد خبر 6089501

دیگر خبرها

  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود