Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:17:06 GMT

مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان بازگشایی نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۰۰۹

مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان بازگشایی نمی‌شوند

حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به دلیل استمرار شیوع ویروس کرونا مساجد و حسینیه‌ها بازگشایی نخواهند شد و مراسم ویژه این ماه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: همانند سال‌های قبل شاهد قرائت یک جز قرآن در روز خواهیم بود با این تفاوت که امسال قرائت از طریق شبکه استانی و فضای مجازی با پرهیز از حضور جمعی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در لیالی قدر مداحان و مبلغین در شبکه استانی حضور می‌یابند و ویژه برنامه‌های این لیالی نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است در این ماه مسابقاتی از جمله احکام و تفسیر و مفاهیم قرآن با محوریت مساجد محلات و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: خدمات رسانی به نیازمندان محلات نیز با کمک خیران به ویژه در دستور کار قرار دارد تا در ماه رمضان از نیازمندان و محرومین نیز دستگیری شود و شاهد ترویج روحیه انفاق باشیم.

کد خبر 4905976

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه ماه مبارك رمضان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد قزوین بارش باران کمک به نیازمندان بیرجند ماه مبارك رمضان استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر پنجشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهادت امام صادق (ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ادامه داد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) مشارکت دارند.

تدینی اضافه کرد: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق (ع) را گرامی خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق (ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

کد خبر 6095024

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران