Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@07:56:17 GMT

مدیرعامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۱۲۸

مدیرعامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مس پرس، در جریان این بازدید، حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، مهندس علی محمدی عضو هیات مدیره، مهدی سلمانی مدیر گروه حراست و حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از معاونین و مدیران مجتمع، دکتر اردشیر سعدمحمدی را همراهی کرده و از مجتمع مس سرچشمه بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دستگاه سرباره کش KRESS مدل 621B با همکاری کارگاه ساخت و همکاران برنامه ریزی به صورت صفر تا صد تعمیر و بازسازی شده است. این دستگاه که دو بار در اثر آتش، سوخته بوده و به عنوان مازاد و اسقاط از آن استفاده نمی شد با تلاش و همت مهندسان و پرسنل واحد امور فنی و مهندسی در تعمیرگاه ماشین آلات ویژه مجتمع مس سرچشمه تغییر طرح و بازسازی شد و تمام قطعات آن نیز از داخل شرکت تامین شد.

افزایش ظرفیت مدیریت بحران در سرچشمه

در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت مس همچنین از آمبولانس مدیریت بحران مجتمع مس سرچشمه که به تازگی و با هدف افزایش ظرفیت مدیریت بحران مجتمع خریداری شده است، بازدید کرد.

اتوبوس آمبولانس خریداری شده که در مواقع بحران و حوادث از توانایی خوب و مناسبی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان برخوردار خواهد بود دارای مدل اسکانیای مارال است و به مجهزترین تجهیزات پزشکی کشور شامل 8 عدد تخت پایش و نگهداری بیمار، تخت CPR همراه با پنل تجهیزات CPR، سیستم های اکسیژن تراپی سنترال بیماران، دستگاه لوکاس(احیای قلبی و ریوی اتوماتیک)، دستگاه‌های پزشکی شامل الکتروشوک، مانیتورینگ، ونتیلاتور، ساکشن و سیستم پنل برق هوشمند مجهز شده است.

گفتنی است این دستگاه اتوبوس آمبولانس بسته به اضطرار در مواقع بحران با موافقت ستاد مدیریت بحران مجتمع قابل استفاده می باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مس مس سرچشمه شرکت مس مجتمع مس سرچشمه مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود