Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه پاسداران دوشادوش کادر درمانی برای مهار کرونا، در تولید متنوع لوازم بهداشتی ، قطع زنجیره شیوع این ویروس با راه‌اندازی قرارگاه‌های پدافند زیستی اختراعات و ابتکارات در حوزه درمانی و طرح پایش سلامت و غربال‌گری کرونا، دستاوردهای شگرفی را بدست آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روابط عمومی سپاه کربلای مازندران به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیامی به شرح زیر منتشر کرد؛

سپاه کربلای مازندران ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام خمینی(ره) است، به یکایک پاسداران حریم ولایت تبریک عرض کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام شهدا عهد و پیمان می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی پر است از صحنه‌های بی‌بدیل، افتخارآمیز و عزت‌آفرین سپاه پاسداران، این نهاد انقلابی که با الگوگیری از فرهنگ عاشورایی توانست  در همه عرصه‌های داخلی و همچنین فراتر از مرزهای جغرافیایی در حمایت از جبهه مقاومت، جبهه کفر و استکباری را به خاک مذلت بنشاند.

با گذر بیش از ۴۰ سال از نقش‌آفرینی راهبری و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه‌های مورد نیاز بویژه بحران‌ها و نیز مقابله با تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی از جمله در هشت سال دفاع مقدس، روز به روز حکمت ابتکار معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در تأسیس این نهاد مقدس را نمایان‌تر از همیشه ساخته است.

قابلیت‌ها، توانمندی‌های این نهاد جهادی در عرصه‌های مختلف فراتر از یک نهاد نظامی و سازمانی، دژ مستحکم ملت ایران در برابر تهدیدات دشمن شده است.

سپاه پاسداران در این چهار دهه با پیشرفت همه جانبه در بخش‌های مختلف، توانست با حضور به هنگام و درک دقیق از شرایط و  مقتضیات فراروی انقلاب در حوزه‌های مأموریتی خود موفق عمل کند.

نیروهای سپاه با برخورداری از توان کم‌نظیر دفاعی، ظرفیت مدیریت و کنترل بحران‌ها ، تهدیدات و توطئه‌های داخلی و منطقه‌ای، کشور را به قدرت بازدارندگی برساند و با پشتوانه مردمی و تکیه بر راهبردها و استراتژی‌های فرماندهی معظم کل قوا نقشه‌های شوم دشمنان را در حوزه‌های سخت و نرم، نقش برآب کند.

 سپاه پاسداران توانست معادلات دشمن را در براندازی نظام برهم بزند تا به به آنجا که دشمن خبیث و استکباری برای انتقام از طلایه‌داری سپاه در جبهه مقاومت، دست به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زد که انتقام سخت از جبهه استکباری در مرکز آن آمریکای جنایتکار برای همه آزاد مردهای آزادی‌خواه جهان همچنان محفوظ است. 

دشمن‌شناسی، درک و عمل انقلابی، و از همه مهم‌تر ولایت‌پذیری و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت، مهم‌ترین شاخص‌های برجسته این نهاد انقلابی است و با حضور به هنگام خود در همه بحران‌‌ها مایه امید، اتکا و امنیت مردم شده است.

نیروهای سپاه در بحران اخیری که همچنان کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند دوشادوش کادر درمانی برای مهار کرونا، در تولید متنوع لوازم بهداشتی و برطرف کردن نیازهای کادر درمانی ، قطع زنجیره شیوع این ویروس منحوس با راه‌اندازی قرارگاه‌های پدافند زیستی  اختراعات و ابتکارات در حوزه درمانی  و همچنین طرح پایش سلامت و غربال‌گری کرونا، دستاوردهای شگرفی را بدست آورده است.

در این رهگذر در گام دوم انقلاب سپاه پاسداران با یک دستاورد چهل ساله از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نهفته که به فرصت‌های بی‌نظیر برای ملت تبدیل شده را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور خورشید عظمای ولایت با تاسی همه‌جانبه به وصایای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری بکار گرفته است. 

سپاه پیمان می‌بندد که با تاسی از مکتب سلیمانی، در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها و نیز در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران لحظه‌ای از پای ننشیند و همچنین در رکاب نائب امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، تا نابودی استکبار جهانی دست از مبارزه بر ندارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران استان مازندران انقلاب اسلامی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات