Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در استان ایلام اجرا می‌شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

مهناز همتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در استان ایلام اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد ایلام گفت:در قالب این طرح نظارت بر قنادی‌ها که مصرف کننده عمده شکر و روغن و همچنین آرد هستند صورت خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در گلستان: هزینه‌ افطاری‌های هرساله ماه رمضان به نیازمندان اختصاص داده شودمساجد و منبرهای مجازی در ماه رمضان اقدامات مفید فرهنگی تشکیل دهند؛ امسال روز قدس نباید کمرنگ شودگرانی‌ها در آستانه ماه رمضان؛ نارضایتی مردم چهارمحال و بختیاری از افزایش قیمت اجناس

وی افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان به دنبال نظارت مستمر بر بازار و توجه ویژه به موضوع نظارت برتوزیع کالاهای مشمول استاندارد و پرتقاضای این ماه مبارک، بازرسی‌ها در این ماه تشدید می‌شود.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: تمامی مواد اولیه زولبیا و بامیه اعم از شکر، روغن، آرد و همچنین جعبه مقوایی آن مشمول استاندارد اجباری هستند و بازرسان اداره استاندارد باحضور در قنادی‌ها، بر مصرف این اقلام نظارت کرده تا جعبه‌های مقوایی تهیه شده از مواد ضایعاتی مورد استفاده قرار نگیرد و یا زولبیا و بامیه در روغن‌های سیاه پخت نشود.

وی افزود: تمامی شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را طریق شماره تلفن‌های 1517  به این اداره کل منعکس کنند تا بازرسان این اداره کل در نخستین فرصت موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/861/ ت

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندارد ایلام ماه مبارک رمضان طرح نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل استاندارد استان گفت: این آزمون‌ها شامل بررسی و پایش کمیت (جرمی و حجمی) محصولات و فرآورده‌های بسته‌بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه بوده است.


مهدی دستورانی افزود: طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته بندی شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان «کمیت فرآورده در بسته‌بندی‌ها» و استاندارد ملی شماره ۲۱۷۵۹ با عنوان «الزامات برچسب‌گذاری پیش بسته‌بندی‌ها» انجام شده است که در صورت وجود مغایرت وزنی یا حجمی محصولات بسته بندی شده با کمیت درج شده بر روی بسته بندی محصول، اقدامات قانونی لازم انجام و پرونده واحد تولیدی به مراجع ذیربط ارجاع داده می‌شود.


وی از هم استانی ها خواست برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست