Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیاکالا راه حلی امروزی‌تر برای خرید، توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیاکالا، امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت ‏‌های نه‌ چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را ترغیب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند. امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد ، از جمله برای انتخاب و خرید کالا....

چرا فروشگاه آنلاین دیاکالا؟

دیاکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای ایمنی و تجهیزات حفاظتی در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دوربین مدار بسته، دستگاه های رکوردر، تجهیزات شبکه، تجهیزات وایرلس  و رادیو، سیستم های حضور و غیاب سخت افزاری و نرم افزاری و سیستم های هوشمند با تنوعی بی‌نظیر در فروشگاه آنلاین دیاکالا عرضه می‏‏‏‌شوند.

فروشگاه DiyaKala با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار عرضه اینترنتی کالای امنیتی و حفاظتی در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

 کاربران و مشتریان دیاکالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان, کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیاکالاست.

وبسایت DiyaKala.com مفتخر به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏.

همچنین فروشگاه دیاکالا به جهت حمایت و پشتیبانی بهتر از خریداران و مشتریان گرامی, با تکمیل کارد فنی و نصب خود اقدام به ارائه خدمات آموزش و نصب دوربین مدابسته , طراحی و پیاده سازی شبکه های کابلی و بیسیم , خانه هوشمند , سیستم های دزدگیر و اعلام حریق , آموزش  و نصب دستگاه حضور و غیاب و آنتن های رادیویی و مایکرو  نمود.

فروشگاه دیاکالا ارائه کننده معتبرترین برندهای تجهیزات الکترونیکی و امنیتی مانند سیستم های کنترل تردد, هشدار و دوربین مداربسته داهوا , سیستم های هشدار و دوربین مداربسته هایک ویژن , چیپ های دوربین مداربسته سونی , تجهیزات جانبی دوربین مداربسته سامسونگ و پاناسونیک , دوربین های مداربسته یونی ویو و بوش , دوربین های بیسیم و دوربین لامپی , تجهیزات اعلام سرقت پارادوکس , مکسرون و کلاسیک و دستگاه حضور و غیاب ZKT ( ZK tech )  می باشد.

همواره یکی از اولویت‌های گروه فنی و فروش دیاکالا، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند قبل از خرید آنهاست. برای دیاکالا بسیار مهم است که میلیون‏‌ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

یکی از نیاز های اصلی مشتریان در هنگام خرید محصولات , شفافیت در قیمت و ارائه خدمات است . دیاکالا با ارائه گارانتی  بهترین قیمت دوربین مداربسته , بهترین قیمت دزدگیر و تجهیزات جانبی و بهترین قیمت دستگاه های حضور و غیاب توانسته این اطمینان را در خریداران محترم به وجود آورد .

شرکت دیاکالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ  نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

مقایسه، تحلیل و فروش دوربین مداربسته

در دیاکالا می توانید انواع دوربین مداربسته را یافته و آن ها را از نظر مشخصات فنی و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید. توضیحات فنی و تحلیل محصولات یکی از بخش های پر طرفدار دیاکالا برای کاربران است . علاوه بر نقد و بررسی می توانید از نظرات دیگر خریداران نیز جهت انتخاب بهتر کمک بگیرید.

مشاوره و فروش دستگاه حضور و غیاب

اگر اولین بار است که دستگاه حضور و غیاب خریداری می کنید ,خرید دستگاه حضور و غیاب می تواند تا حدودی گیج کننده باشد . کارشناسان فروش بخش اتوماسیون حضورو غیاب دیاکالا آماده ارائه راه کارهای موثر و کم هزینه در زمینه دستگاه های حضورو غیاب به شما عزیزان هستند. انواع سیستم های که می توانید جهت حضور و غیاب در دیاکالا بیابید :

- دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

- دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی

- دستگاه های حضور و غیاب عنبیه چشم

- دستگاه های حضور و غیاب کارت بدون تماس

- دستگاه های حضور و غیاب بلوتوثی

برای ارتباط بیشتر با ما می توانید به آدرس اینترنتی www.Diyakala.com مراجعه کرده و یا با ایمیل  support[@]Diyakala.com و یا تلفن +98 -21-46083954 در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی دوربين مداربسته دستگاه های حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب دوربین مداربسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در بخش سینماآنلاین فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی کنند.»

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقارضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

کد خبر 6090786

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟