Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی برای حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) و محصولات کشاورزی تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه با معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی که در بندر امام خمینی(ره) به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه اداره کل بنادر، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و راه آهن برای حمل و جا به جایی کالاهای اساسی در سال گذشته و میزان رشد جا به جایی این کالاها ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به رسوب کالا در بندر امام خمینی(ره) و عدم وجود شرایط تخلیه بار برخی کشتی ها گفت: ما در قبال حمل و جا به جایی کالاهای اساسی مسوولیت داریم و نباید بگذاریم دچار آسیب شوند و باید سالم در اختیار مردم قرار گیرند.

استاندار خوزستان با اشاره به آغاز برداشت محصولات کشاورزی در هفته های آینده با هدف استقلال در حوزه غذایی کشور، بیان کرد: حدود ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی باید در مدت زمان دو تا دو ماه و نیم آینده حمل و جا به جا شوند که این امر استان را هر سال با مشکل مواجه می کند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: معاون اول رییس جمهور دستوراتی را برای سازمان های مختلف صادر کرد که از جمله آن می توان دستورات صادر شده در حوزه توجه به بحث تراریخته از سوی سازمان محیط زیست و دامپزشکی اشاره کرد و مقرر شد این موضوع هر چه سریع تر انجام شود تا امکان تخلیه و بارگیری این کالاها از بندر امام خمینی(ره) با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر مشکل سخت و حل نشدنی در بندر امام خمینی(ره) وجود ندارد اما امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته با تغییرات ایجاد شده در تصمیم های اتخاذ شده، این نهادها شرایط لازم را برای بارگیری و جا به جایی کالاها فراهم کنند تا بتوانیم شرایط بندر را از وضعیت فعلی که در آن قرار دارد به حالت عادی برگردانیم و مشکلی در این زمینه نباشد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: همه دستگاه ها از جمله اداره کل گمرک، اداره کل بنادر و دریانوردی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه آهن جنوب، اداره کل دامپزشکی، اداره کل استاندارد و بهداشت استان به صورت هماهنگ در حال انجام وظایف خود هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محصولات کشاورزی استانداری خوزستان معاون اول رییس جمهور برنا خوزستان بندر امام خمینی ره جا به جایی کالا وزارت راه شهرسازی بندر امام خمینی ره کالاهای اساسی حمل و جا به جا جا به جایی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی

ایسنا/خوزستان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس