Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابراهیم احسانی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: این اقلام شامل ۴۳ هزار و ۳۳۱ عدد ماسک، ۱۲ هزار و ۸۰۸ جفت دستکش و ۶ هزار ژل ضدعفونی کننده بود.

او افزود: همچنین، چهار هزار و ۲۰۰ سری اقلام بهداشتی و شوینده شامل مایع دستشویی و ضدعفونی کننده، پودر رختشویی و صابون بین خانوار‌های کم بضاعت متاثر از بیماری کرونا در این استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: این اقلام بهداشتی با همکاری و تلاش‌های بی‌وقفه داوطلبان هلال احمر استان سمنان توزیع شد.

او تاکید کرد: هلال احمر استان با همه امکانات در حالت آماده باش است و فعالیت‌های آموزشی و آگاه‌سازی به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا از هیچ تلاشی برای سلامت جامعه دریغ نمی‌کند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان ابراز داشت: بسته‌های معیشتی شامل اقلامی مانند انواع حبوبات، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و روغن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال تاکنون بین هفت هزار و ۴۲۴ نفر از افراد کم بضاعت متاثر از بیماری کرونا در این استان توزیع شده است.

جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه‌های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر اقلام بهداشتی بیماری کرونا خانوارهای کم بضاعت جمعیت هلال احمر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: دیشب تماسی مبنی بر مفقودی ۲ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شاه حسن به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد، که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر اسفراین به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان طی جستجوی پنج ساعته، ۲ نفر مفقودی را پیدا کردند و به خانواده آنها تحویل دادند.
شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین