Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:51:25 GMT

چند جایگاه سوخت در شهر زنجان تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۱۰۶

چند جایگاه سوخت در شهر زنجان تذکر گرفت

ایسنا/زنجان مسئول روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: چند جایگاه سوخت به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی تذکر دریافت کردند.

مصطفی برجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جایگاه‌های استان، اظهار کرد: از آغاز اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا، این دستورالعمل به همه جایگاه‌های استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: در دستورالعمل‌های ابلاغی، مقرر شد که در جایگاه‌های عرضه سوخت، دستکش و موادضدعفونی‌کننده در اختیار رانندگان قرار داده شود تا آن‌ها در زمان سوخت‌گیری از آن استفاده کنند؛ اما با وجود این‌که این موارد باید در همه جایگاه‌های سوخت رعایت شود، ولی مشاهده می‌کنیم که همه جایگاه‌ها به این نکات بهداشتی توجه نمی‌کنند و با توجه به عدم تمایل متصدیان، سوخت‌گیری از سوی راننده انجام می‌شود.

وی افزود: پس از ابلاغ دستورالعمل‌ها، بازرسی‌ها به‌صورت دوره‌ای، محسوس و نامحسوس انجام می‌شود و تاکنون برخی جایگاه‌ها نیز بابت رعایت نکردن برخی موارد بهداشتی تذکر دریافت کرده‌اند.

برجی با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی علاوه‌ بر جایگاه‌داران و متصدیان نازل بر مشتریان جایگاه‌ها نیز ضروری است، تصریح کرد: شهروندان نیز برای کاهش تماس‌ها حتما برای پرداخت هزینه سوخت از کارت بانکی استفاده کنند و دستکش به همراه داشته باشند.

مسئول روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان یادآور شد: شهروندان در صورت شکایت از جایگاه‌ها می‌توانند با شماره سراسری ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و یا با اداره بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به شماره ۳۳۳۲۸۰۸۳ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، پس از شیوع بیماری کرونا پمپ بنزین‌ها که همواره محل عبور و مرور تعداد زیادی از شهروندان در طول روز هستند، می‌توانند محل تجمع ویروس کرونا باشند، بنابراین رعایت بهداشت در این مکان‌ها مهم و الزامی است اما به نظر می‌رسد پروتکل‌های بهداشتی در بسیاری از جایگاه‌های سوخت به درستی رعایت نمی‌شود.

با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی در پمپ ‌بنزین‌ها، این موضوع مورد توجه وزیر بهداشت قرار گرفت و مقرر شد نظارت بیشتری بر پمپ بنزین‌ها صورت گیرد و سوخت‌گیری از سوی متصدیان انجام شده و در برخی از جایگاه‌هایی که متصدی به تعداد کافی وجود ندارد، تعداد این افراد افزایش یابد.

با وجود تاکیدات انجام‌ شده در ابتدای ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی، مراعات بیشتری انجام می‌شد ولی حال این رعایت‌ها از جانب مردم و جایگاه‌داران و متصدیان نازل کاهش یافته که خود می‌تواند عامل بروز مشکلات بسیاری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان جایگاه سوخت دستورالعمل ها جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مجید چگنی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌) در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمنی و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز، خطاب به مدیران شرکت‌های پالایشی گاز بیان کرد: حضور شما در صنعت گاز و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، مصداق جهاد مستمر است.

وی افزود: شرکت ملی گاز، زیرساختِ زیرساخت‌های کشور است. ما سازمانی همانند شرکت ملی گاز نداریم که همه فکر، ذهن، ایده، تفکر و فعالیت‌های آن تنها برای کشور باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: پارسال، سال مهمی بود. با اینکه دشمن عملیات تروریستی انجام داد و بخشی از خط لوله گاز را از کار انداخت، اما مدیریت صنعت گاز به‌گونه‌ای بود که برخی مردم این موضوع را حتی احساس هم نکردند. همکاران ما نیز در قسمت‌های مختلف، شبانه‌روز تلاش کردند خطوط گاز در کمترین زمان عملیاتی شود.

چگنی اظهار کرد: پارسال هرچند با زمستانی طولانی روبه‌رو بودیم، اما تولید مستمر گاز انجام و انرژی کشور تأمین شد و این دوره را نیز پشت‌سر گذاشتیم.

وی با اشاره به موضوع تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گازی گفت: برنامه مهم تعمیرات پالایشگاه‌های گازی آغاز شده است و البته باید ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی نیز به‌طور کامل رعایت شود، زیرا رعایت‌نکردن مسائل ایمنی می‌تواند آسیب‌رسان باشد و خانواده‌ها را نیز از این بابت داغدار کند که همین مسئله پیامدهای منفی مادی و معنوی به‌دنبال دارد.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه باید قبول کنیم بسیاری از شرکت‌های نفتی در موضوع اچ‌اس‌ئی پیشرو هستند، یادآور شد: باید از این شرکت‌ها الگوبرداری کنیم، ازاین‌رو اگر پیشنهادی درباره بازدید از شرکت‌های بزرگ نفتی به‌منظور ارتقای ایمنی تأسیسات به بنده شود موافقت خواهم کرد، زیرا معتقدم باید از تجربیات چنین شرکت‌هایی استفاده کنیم.

کد خبر 6099481 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)