Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پاکشوما طی نشستی با حضور مرتضی میری رئیس صنف لوازم خانگی، عباس هاشمی مشاور عالی انجمن لوازم خانگی، حسین اسحقی قائم مقام مدیرعامل و محمدی مدیریت بازرگانی شرکت پاکشوما در سالن موزه پاکشوما از راه اندازی ۳ خط تولید جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پاکشوما، در این نشست گروه پاکشوما از راه‌اندازی خط تولید جاروبرقی با همکاری گروه‌های تحقیق و توسعه آسیایی و اروپایی با ظرفیت تولید ۳۰۰۰۰۰ دستگاه در سال۹۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست خبر از رونمایی تولید یخچال فریز با همکاری پیشرفته‌ترین کارخانه تولید یخچال در خاورمیانه، شرکت مایدیا، ماشین آلات kuka آلمان و Comi ایتالیا به شکل رباتیک با ظرفیت تولیدی روزانه ۱۰۰۰ دستگاه یخچال فریزر و بزرگترین کارخانه تولیدی تهویه مطبوع خانگی در ایران (کولرگازی) با همکاری شرکت‌های آسیایی مایدیا و AUX در سال ۹۹ داده شد.

لازم به ذکر است، در سال ۱۳۹۹ زیرساخت تولیدی گروه پاکشوما از ۱۰۰/۰۰۰ متر مربع به ۲۰۰/۰۰۰ متر مربع افزایش یافت و گروه پاکشوما اولین و تنها کارخانه تولید ظرفشویی در ایران که با ظرفیت تولید ۳۰۰/۰۰۰ دستگاه در سال می‌باشد. همچنین گروه پاکشوما در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولیدی انواع ماشین لباسشویی در خاورمیانه با ظرفیت تولید ۱/۰۰۰/۰۰۰ دستگاه در سال می‌باشد.

از استراتژی این شرکت می‌توان به  نوآوری پیوسته در ارائه محصولات جدید برای استمرار نشاط برندهای گروه پاکشوما، اشاره کرد که  در این راستا ۳ تا ۴ مدل محصول جدید در گروه‌های لوازم خانگی در هر سال و بهبود مستمر مدل‌های موجود جهت انطباق با نیازهای مصرف‌کنندگان با رعایت الزامات مصرف انرژی کمتر و کارکرد راحت‌تر با محصول،  را در سبد محصولات خود جا داده است .

خاطر نشان می‌شود، در حال حاضر گروه پاکشوما نماینده رسمی گروه کندی -هوور ایتالیا و مایدیا و آکس در ایران می‌باشد و در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک در سال جدید یک برند بین‌المللی لوازم خانگی دیگر به سبد برندهای گروه پاکشوما اضافه خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاکشوما ظرفیت تولید کارخانه تولید لوازم خانگی ۰۰۰ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث‌ شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • ۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی که باید بدانید
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است