Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که باشگاه نیاز به پول دارد تا مشکلات این تیم بر طرف گردد.

طرفداری- محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نسیت به صخبت های فرشید اسماعیلی علیه احمد سعادتمند گفت  گویی را انجام داده است.

نوری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دیدار پیشکسوتان با احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال، اظهار داشت:

سعادتمند نقطه نظرات مثبتی داشت و آدم بدی نشان نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، وضعیت مالی باشگاه خراب است و باید پول باشد تا مشکلات حل شود. در جلسه به سعادتمند گفتم که تصمیم شجاعانه‌ای گرفته و این مسئولیت را پذیرفته است. ایشان هم گفت که از وزارت ورزش و جوانان اختیار تام گرفته است تا کارهایش را انجام دهد. 

وی در واکنش به اظهارات عجیب فرشید اسماعیلی علیه سعادتمند، گفت:

چارچوب وظایف بازیکن باید مشخص باشد. در کجای دنیا بازیکنی علیه مدیریت صحبت می‌کند؟ کاری نداریم سعادتمند چه کسی است و آیا می‌تواند کاری کند یا نه، اما او به تازگی مدیرعامل شده است. 

پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

زمانی که ما بازی می‌کردیم، پولی در کار نبود و به عشق استقلال وارد زمین می‌شدیم. اسماعیلی چند سال در استقلال بازی کرده است؟ چه افتخاراتی داشته است؟ پنالتی چیپ او در دربی و درگیری‌هایش را هنوز فراموش نکرده‌ایم. 

نوری با انتقاد از رفتارهای اسماعیلی در استقلال تصریح کرد:

اسماعیلی موارد حاشیه‌ای زیادی داشته است که یک نمونه درگیری و توهین او به ستار همدانی بود، زمانی که همدانی سرپرستی تیم را برعهده داشت. آن موقع باشگاه به دلیل درگیری اسماعیلی با همدانی این بازیکن را تنبیه نکرد تا کار به اینجا کشیده شود که اسماعیلی به خودش اجازه دهد علیه مدیریت صحبت کند. باید خیلی زودتر جلوی این بازیکن گرفته شود. باشگاه باید تنبیه مناسبی برای اسماعیلی در نظر بگیرد و اگر بخواهد به امان خدا بگذارد، سایر بازیکنان نیز کار اسماعیلی را انجام میدهند.

وی ادامه داد:

درست است که بازیکنان باید پول‌شان را بگیرند اما باید تحمل داشته باشند، ما که پول نمی‌گرفتیم، چکار می‌کردیم؟ آقای اسماعیلی، شما چند قهرمانی برای استقلال آورده‌اید؟ باشگاه باید تنبیهی برای اسماعیلی در نظر بگیرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد. واقعا ناراحت شدم که بازیکنی مثل اسماعیلی چطور به خودش جرات داده است تا علیه مدیریت به راحتی هر حرفی بزند. اولین کاری که باید باشگاه بکند، جلوی این بازیکنان را بگیرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

دیگر خبرها

  • سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل