Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:56:48 GMT

تعامل بیشتر با صندوق قهرمانان برای حمایت از کشتی‌گیران

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۵۴۱

تعامل بیشتر با صندوق قهرمانان برای حمایت از کشتی‌گیران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، سید جلال عسگری گفت: فدراسیون کشتی همیشه بر اهمیت تکریم و احترام بر پیشکسوتان تاکید داشته است و امسال نیز برنامه های خوبی چون دیدار و تقدیر از این بزرگان و برگزاری مسابقات مختلف برای آنها در نظر گرفته است.

وی در خصوص عملکرد صندوق حمایت گفت: من از همان سال های ابتدایی عضو صندوق بوده ام و می بینم که روند فعالیت ها آن در یک سال اخیر رو به بهبود است و اطلاع رسانی در مورد فعالیت های صندوق نسبت به گذشته بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عسگری تاکید کرد: در ملاقاتی که با دکتر ابطحی داشتم متوجه شدم که وی دلسوزانه برای صندوق برنامه ریزی دارند و به فکر ورزشکاران و پیشکسوتان هستند و تمام دغدغه و دلمشغولی وی خدمت به این قشر است.

وی ادامه داد: دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان کشتی نیز دغدغه فدراسیون کشتی است و از صندوق قهرمانان می خواهیم که حمایت بیشتری از آنها داشته باشد.

عسگری تصریح کرد: هم اکنون محسن قاسمی، محمدرضا آقانیا و میثم زارع از ملی پوشان و قهرمانان ما هستند که هرکدام به نحوی با مشکلات درمانی روبرو هستند که امیدواریم که مسئولان صندوق در این زمینه مساعدت و کمک بیشتری داشته باشند.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: کشتی نیز مانند سایر ورزش ها از عواقب این ویروس در امان نبوده و بسیاری از مسابقات و برنامه ها لغو یا به تعویق افتاده اند. امیدواریم با رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبت شرایط هرچه زودتر به حالت عادی بازگردد.

کد خبر 4906212

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد فیفا تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی المپیک فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رئیس هیئت کشتی اصفهان در آئین تجلیل از برترین‌های کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته یکی از سال‌های پر رونق و خوب کشتی اصفهان در یکی دو دهه اخیر بود.
مصطفی میرزایی افزود: کسب بیش از ۱۰ قهرمانی در رقابت‌های کشوری در رده‌های سنی مختلف و دعوت به تیم‌های ملی بخشی از افتخارات کشتی اصفهان در سال گذشته بود که پس از سال‌ها دوباره بدست آمد.
میرزایی، استان اصفهان را در چند دهه گذشته همواره از برترین‌های کشتی ایران معرفی کرد و گفت: این استان هم نشان کشوری و آسیایی و هم جهانی داشت، اما دو سه دهه‌ای بود که از این افتخارات فاصله گرفته بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی در ادامه و با اشاره به موفقیت‌های کشتی اصفهان در یکی دو سال اخیر افزود: با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و حضور پیشکسوتان و مربیان سطح بالای استان که همگی از بهترین‌های کشور هستند سعی کردیم به روز‌های خوب کشتی در اصفهان نزدیکتر شویم.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در ادامه گفت: کشف استعداد‌های مختلف در سراسر استان، توجه به کشتی شهرستان‌های مختلف و ایجاد زیرساخت‌های بروز و مناسب تنها بخشی از فعالیت‌های کشتی استان در سال‌های اخیر بوده است که ثمره آن قهرمانی‌های مختلف و حضور مستمر کشتی گیران استان اصفهان در تیم‌های ملی در این چند سال بوده است.
مصطفی میرزایی ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر و حمایت‌های مربیان و پیشکسوتان دلسوز این رشته مهم در استان اصفهان در آینده نزدیک شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتر کشتی گیران استان اصفهان در رقابت‌های بین المللی و به خصوص المپیک باشیم چراکه اصفهان این ظرفیت بالا و مهم را در کشتی گیران خود دارد.

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود