Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل گفت:این زوج برزیلی از تجربه خود درباره ایران سخن گفته و یک صدا تحریم‌هایی را محکوم می‌کنند که بر مردمی که سرسختانه در حال مقابله بیماری همه‌گیر کووید-۱۹[ویروس کرونای جدید] هستند، اعمال شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،حسین قریبی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل با انتشار ویدویی در توییتر خطاب به زوج برزیلی که مدتی قبل به ایران سفر کرده بودند و به خاطر وجود تحریم‌های آمریکا در موقعیت مبارزه با شیوع ویروس کرونا با ملت ایران ابراز هم‌بستگی می‌کنند، نوشت: قدرت کلمات راه مسیری طولانی را طی می‌کند تا الهام‌بخش صلح و هم‌بستگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریبی در ادامه افزود: این زوج برزیلی از تجربه خود درباره ایران سخن گفته و یک صدا تحریم‌هایی را محکوم می‌کنند که بر مردمی که سرسختانه در حال مقابله بیماری همه‌گیر کووید-۱۹[ویروس کرونای جدید] هستند، اعمال شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا زوج برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد