Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:01:34 GMT

واکنش پدر آرات به اتهام کودک آزاری و حواشی مجازی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۶۳۳

واکنش پدر آرات به اتهام کودک آزاری و حواشی مجازی

پدر آرات حسینی اعتقاد دارد راهی که می رود درست است و یک دقیقه هم به مسائل حاشیه ای فکر نمی کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از شهروند، جنجال دو روز اخیر فضای مجازی چند ضلع شناخته شده، اما کاملا متفاوت از هم دارد؛ جنجالی که یک پسربچه ٦ساله هم ناخواسته وارد آن شده و مقابل یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از خواننده‌های خارج‌نشین که همواره جنجال‌های زیادی اطرافش بوده، با استفاده از نام آرات به علی کریمی توهین کرده؛ موضوعی که واکنش خیلی از هواداران فوتبال ایران را در پی داشته است. حتی کار به جایی رسید پیام صادقیان که با این خواننده رابطه خوبی داشت، به خاطر حمایت از علی کریمی با او وارد دعوای مجازی شد. در این میان البته بلاک‌شدن صفحه «آرات حسینی» که اخیرا حسابی مورد توجه فوتبالیست‌های مطرح جهان و رسانه‌های خارجی قرار گرفته و در آکادمی لیورپول حضور دارد، واکنش‌هایی را از سوی پدر این پسر ٦ساله نسبت به علی کریمی هم در پی داشت و آرات را هم حسابی وارد جنجال کرد. به همین بهانه دقایقی با پدر آرات حسینی که هم‌اکنون به همراه او در انگلیس حضور دارد و صفحه اینستاگرامی‌اش را مدیریت می‌کند، هم‌کلام شدیم تا بیشتر از ماجرا باخبر شویم و پاسخ او نسبت به انتقادات را بدانیم.


در ادامه مشروح گفت‌وگوی «شهروند» با محمد حسینی را می‌خوانید.


**قبل از هرچیز، بگویید که آرات در جریان جنجال‌های اخیر قرار گرفته یا خیر؟


آرات اصلا در جریان این اتفاقات نیست و اجازه ندادم متوجه شود. من هم تصمیم گرفتم دیگر در فضای مجازی هیچ عکس‌العملی نشان ندهم تا ماجرا خاتمه پیدا کند.


**یعنی آرات از محتویات صفحه اینستاگرام خودش خبر ندارد؟


صفحه اینستاگرام که دست من است و آرات هم فقط برخی مواقع اجازه دارد به آن سر بزند. گاهی اوقات صفحاتی مثل صفحه مادرش را نگاه می‌کند. زمان آن‌هم مشخص است و تقریبا یک روز در میان یکی، دوساعت گوشی را به او می‌دهم. آرات اصلا نمی‌تواند وارد این مسائل شود؛ خودم هم مغزم از دو روز قبل هنگ کرده!


**ولی قبول دارید که نباید وارد این جنجال می‌شدید و مقابل علی کریمی قرار نمی‌گرفتید؟


وقتی خبرنگار یکی از روزنامه‌ها که با علی کریمی ارتباط خوبی دارد، استوری می‌گذارد و می‌گوید آرات و پدرش چون علی کریمی با آنها لایو نگذاشته، ناراحت هستند، من باید چه واکنشی نشان دهم؟ آرات بارها برای علی کریمی ویدیو گذاشته و او را دوست دارد. واکنش آن خواننده هم در این میان این بود که چرا وقتی یک پسربچه ٥، ٦ساله برایت این‌قدر ویدیو روی صفحه‌اش می‌گذارد، یک کامنت هم برایش نمی‌گذاری. آرات هر‌سال تولد علی کریمی را تبریک گفته و بهترین حرکات را به خاطر او انجام داده، اما انگار استوری آن خواننده باعث ناراحتی کریمی شده است.


**شما با شخص علی کریمی هم صحبتی در چند روز اخیر داشتید؟


علی کریمی برای ما پیام فرستاد که دیدید این خواننده برای من چه نوشته؟ من هم به او گفتم لطفا هیچ عکس‌العملی نشان نده. حتی برایش نوشتم یک نفس عمیق بکش و اجازه بده تا همه چیز را درست کنم. بلافاصله به آرات گفتم بیا یک ویدیو بگیریم. آرات هم در این ویدیو گفت چه آن خواننده و چه علی کریمی ناراحت شوند، انگار من ناراحت شدم. علی کریمی بلافاصله بعد از این ویدیو،‌ صفحه آرات را بلاک کرد و حتی آن خواننده را هم بلاک کرد! حرف من این است که من هیچ‌وقت از آن خواننده حمایت نکردم، اما بارها آرات به علی کریمی ابراز علاقه کرده و حالا چون یک‌نفر دیگر یک استوری گذاشته، او باید آرات را بلاک کند؟ رافائل‌ واران با ٥٠‌میلیون فالوور آرات را فالو کرد و ما حتی پیامی هم برای او نگذاشتیم، اما برای علی کریمی بارها ویدیو ضبط کردیم. بازهم خداراشکر که آرات از این ماجراها خبر ندارد. من هم دیگر مسأله را رها کردم!


**بعضی‌ها هم اعتقاد دارند شما به خاطر مطرح‌شدن خودتان از آرات به‌عنوان یک ابزار استفاده می‌کنید و حتی اتهام کودک‌آزاری هم به شما زده شده؟


این حرف‌ها طبیعی است و از قبل هم مطرح بوده. وقتی یک بچه ٦ماهه پشتک زد، قطعا با عقل جور درنمی‌آمد. الان هم که آرات این‌همه حرکات نمایشی در ٦سالگی انجام می‌دهد، بازهم خیلی‌ها تعجب می‌کنند. با این حال، من از هیچ‌کدام از کارهایی که کردم، پشیمان نیستم. به نظرم من راه درستی رفتم و برای پسرم زحمت کشیدم که در آینده نتیجه‌اش را می‌بینم. من باید مراقب او باشم تا ذهنش بزرگ شود و خودش بتواند تصمیم بگیرد. کارهایی که آرات می‌کند، طبیعی نیست و به همین خاطر خیلی از کشورهای دنیا و باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال او هستند. پس طبیعی است که برخی مرا متهم کنند و اتهاماتی هم به من بزنند، چون تا قبل از این چنین چیزی را ندیدند. در این چند روز  هم زیرفشار زیادی بودم. به ‌هرحال مهم این بود که آرات وارد حاشیه نشود و خداراشکر همه چیز به من نسبت داده شد.

 

علی کریمی آرات حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی آرات حسینی آن خواننده آرات حسینی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران

به گزارش همشهری آنلاین، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره حکم بدوی اعدام توماج صالحی اتهام افساد فی الارض در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: «ما این گزارش های نگران کننده را دیده ایم. این نمونه دیگری از نقض وحشتناک و فراگیر حقوق بشر توسط حکومت ایران است.»

این مقام آمریکایی مدعی شد: ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی های اساسی مردم را محکوم می کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ابزارهای مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.

دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز عصر چهارشنبه به وقت محلی در حساب کاربری این دفتر در شبکه ایکس یا همان توئیتر سابق مدعی شد: «حکم اعدام توماج صالحی و حکم ۵ سال زندان برای سامان یاسین، خواننده رپ کرد ایرانی را قویا محکوم می‌کنیم. ما خواستار آزادی فوری آنها هستیم. اینها آخرین شواهد از آزار بیرحمانه حکومت علیه شهروندان خود و نشانه نادیده گرفتن حقوق بشر و هراس از مطالبات مردن ایران برای تغییرات دموکراتیک است».

بر اساس گزارش های رسانه ای، دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد. سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

به گزارش دفتر ایرنا از اصفهان، روابط عمومی دادگستری استان اصفهان هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ به نقل از سیدمحمد موسویان دادستان اصفهان اعلام کرد: "توماج صالحی" شب گذشته به‌ اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های مُتخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به‌ قصد برهم زدن امنیت کشور، با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم در زمان حاضر با صدور قرار، تحت نظر شعبه بازپرسی دادگستری اصفهان قرار دارد. متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر، نقش کلیدی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز اعلام کرده بود: توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به صورت گسترده به نحوی که موجب خسارات عمده گردیده است، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز متهم است.

کد خبر 847118 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی