Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب فارس با حضور مسعود وزیر ورزش و جوانان گفت: با افتتاح این مجموعه، ظرفیت‌های میزبانی در رشته‌های مختلف ورزشی در جنوب فارس افزایش چشمگیری می‌یابد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حیدر علی کامیاب امروز در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت:  قرار است پنج شنبه همین هفته با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، عنایت الله رحیمی استاندار فارس و تنی چند از مسئولان محلی مجموعه بزرگ ورزشی پارسیان لامرد توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح به عنوان یک طرح بزرگ و کم‌نظیر در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع و اعتبار 36 میلیارد تومان ساخته شده است.

  کامیاب افزود: کلنگ احداث این مجموعه بزرگ سال 87 به زمین زده شده بود اما بنا به دلایلی عملیات احداث آن تا سال 96متوقف بود.

سلطانی‌فر: از مرز تکمیل هفتصد پروژه ورزشی در سال 98 عبور کردیم/ امیدواریم در المپیک 2020 عزت را به مردم هدیه کنیموزیر ورزش در کرج: ‌‌294 پروژه ورزشی در کل کشور ‌به بهره‌برداری می‌رسدکاشان| 3000 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

وی گفت: با اهتمام ویژه مقام عالی وزارت و استانداران وقت فارس تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه اکنون با حمایت های استاندار فارس پروژه عظیم ورزشی پارسیان آماده بهره برداری قرار گرفته است.

دبیر شورای عالی ورزش استان با اشاره به تلاش‌های نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی در راستای تکمیل این پروژه افزود: مجموعه ورزشی پارسیان لامرد متشکل از سه سالن تخصصی، استخر و سونا و چندین فضای ورزشی استاندارد است.

کامیاب خاطرنشان کرد: سالن ورزشی مجموعه ورزشی در مساحت 3360 متر مربع استخر و جکوزی در مساحت هزار و 638 مترمربع، سالن تنیس روی میز در مساحت 200 متر مربع و سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی آن نیز در مساحتی بیش از 100 متر مربع احداث شده است.

 وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های کلنگ زده شده در دولت‌های قبل اولویت نخست حوزه عمرانی در اداره کل ورزش و جوانان فارس بوده است افزود: با افتتاح ورزشگاه پارسیان تعداد پروژه های به جا مانده از دولت‌های قبل در فارس به کمتر از هشت مورد می‌رسد.

کامیاب گفت: امیدواریم تا پایان کار دولت تدبیر و امید هیچ پروژه به جا مانده از دولت‌های قبل در حوزه ورزش و جوانان در استان فارس نیمه کار باقی نمانده باشد.

انتهای پیام/ ع

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳