Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- ترانسفرمارکت ترکیب ایده‌آل نیوکاسل بعد از مالکیت «محمد بن سلمان» عربستانی را مورد بررسی قرار داد و به دارایی فراوان این ولیعهد سعودی اشاره کرده است.

 

«محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود»، گزینه اصلی و نهایی برای خرید باشگاه نیوکاسل است. طبق تخمین‌های زده شده دارایی او حدود ۱۰ برابر شیخ منصور آل نهیان، مالک اماراتی باشگاه منچسترسیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ولیعهد سعودی ۳۵ ساله مدیریت ارگان‌های مختلفی را در کشور عربستان به عهده دارد و حالا وعده داده که نیوکاسل را به یکی از ثروتمندترین و بهترین تیم‌های اروپا تبدیل خواهد کرد.

حالا ترانسفرمارکت در حرکتی جالب به ترکیب مورد نظر و آینده باشگاه نیوکاسل پرداخته است. ترکیبی که بازیکنان آن این نفرات هستند: یان اوبلاک، ماتیاس دی‌لیخت، ویرجیل فن‌دایک، ترنت آلکساندر آرنولد، اندرو رابرتسون، انگولو کانته، کوین دیبروینه، کای هاورتز، کیلیان امباپه، کریستیانو رونالدو و مسی.

ارزش تمام بازیکنان روی هم در سایت ترانسفر مارکت مساوی است با یک دویستم دارایی محمد بن سلمان.

حال باید دید به زودی شاهد حضور این ثروتمندِ عربستانی در لیگ برتر خواهیم بود یا خیر. اگر این اتفاق رخ دهد به احتمال زیاد نیوکاسل را نیز می‌بایست به بزرگان جزیره اضافه کنیم.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز

در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد./ ایسنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • قابی از زحمات تیم سلمان
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم