Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: با توجه به توزیع کالاهای اساسی توسط دولت تا پایان ماه مبارک رمضان در این کالاها افزایش قیمت نخواهیم داشت.

 

قاسم‌علی حسنی  درخصوص ذخایر موادغذایی ماه مبارک رمضان گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به اندازه کافی در انبارها موجود است و هیچگونه کمبودی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های رسمی اعلام شده با قیمت‌های موجود در بازار متفاوت است، گفت: به دلیل بیماری کرونا در برخی از مواد غذایی افزایش قیمت داشتیم، اما با توجه به توزیع اقلام توسط دولت از طریق فروشگاه‌های منتخب و زنجیره‌ای تا پایان ماه مبارک رمضان در کالاهای اساسی مانند: برنج، روغن و حبوبات افزایش قیمت نخواهیم داشت. کما اینکه شاید در میانه‌های ماه بارک رمضان به دلیل کاهش مصرف و مشکلات موجود در نگهداری حبوبات قیمت این اقدام در سراشیبی قرار گیرد.

حسنی سودجویی برخی از افراد را عامل اصلی افزایش قیمت حبوبات در بازار بیان کرد و گفت: برخی از واردکنندگان که بار را با ارز دولتی وارد کرده‎اند، آن را به صورت قطره‌ چکانی به بازار ارائه می‌کنند که این مسئله موجب مشکل در توازن و افزایش قیمت اقلام شده است. بنابراین نیاز است که ارگان‌های دولتی اعم از سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی و اصناف باید بر این بازار و گرانفروشی آن نظارت کنند.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به سوال؛ آیا تولید حبوبات داخل پاسخگوی نیاز بازار نیست، نیز گفت: سال‌های گذشته به دلیل کاهش بارش‎ها تولیدات داخل پاسخگوی نیاز بازار نبوند، به همین دلیل از کشورهایی مانند چین، روسیه، کانادا، قرقیزاستان و قزاقستان حبوباتی مانند: لوبیا، عدس و نخود وارد می‎کردیم. اما با توجه به میزان بارش امسال می‌توانیم امیدوار باشیم که در بخش حبوبات به خودکفایی برسیم.

به گفته وی میزان تولیدات شهریور و مهر ماه تعیین کننده قیمت حبوبات در سال جاری خواهد بود.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟