Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: به خاطر ویروس کرونا امتحاناتی که از دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی گرفته می‌شود، متفاوت است و برگزاری امتحانات بستگی به اتمام کلاس‌های دانشجویان دارد.

حمدالله مشتاقی، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: ما در شرایط  فعلی با مشکل خاصی روبرو شدیم و آن شیوع بیماری کرونا در کشورمان هست، بنابراین دانشجویان و دانشگاه‌های کل کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به شرایط پیش آمده، سیاست‌هایی را تدوین و ابلاغ کردند، بنابراین دانشگاه‌ها در چارچوب همین سیاست ها، تدابیری را برای تداوم ترم جاری تحصیلی اتخاذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتاقی مطرح کرد: با توجه به شرایط زیرساختی که دانشگاه شهرکرد داشت، آموزش دانشگاه درصدد بر آمد که کلاس‌های برخط را برگزار کند و این  کلاس‌های از ۳۰ فروردین آغاز شده است.
معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در ادامه تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ما ممکن است با توجه به وضعیت اینترنت، در روند برگزاری کلاس‌های برخط اشکالاتی پیش بیاید و احتمال قطعی در برخی موارد وجود دارد که این مساله در روند برگزاری کلاس مشکل و خلل ایجاد می‌کند، بنابراین محتوا‌های افلاین ادامه پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره برگزاری آزمون‌های میان ترم گفت: امتحانات میان ترم برنامه خاصی نداریم و از قبل هم به تصمیم خود استاد بستگی داشت که آزمون میان ترم برگزار کند یا خیر. در شرایط خاص فعلی تصور نمی‌کنم که امتحانات میان ترم برگزار شود.
مشتاقی در مورد برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط پیش آمده امتحانی که از دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی گرفته می‌شود متفاوت است با توجه به اینکه تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی کم است امکان دارد بررسی‌های کیفیتی اساتید منجر به نمره امتحان دانشجویان شود.
معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در ادامه اظهارکرد: اما برای برگزاری امتحانات دانشجویان کارشناسی بستگی به حضور آنان در کلاس عملی دارد و ما هنوز نمیدانیم که دانشجویان کی می‌تواند در این کلاس‌ها حضور داشته باشند و پیش بینی‌های انجام شده این است که در دوماه تابستان کلاس‌های فشرده علمی برگزار کنیم و طبیعا وقتی این کلاس‌های به اتمام برسد می‌توانیم امتحانات را برگزار کنیم.
وی در مورد برگزاری امتحانات دروس تئوری افزود: احتمال دارد امتحانات این دورس را زودتر برگزار کنیم با توجه به اینکه قرار است آزمون دکتری، ارشد و کنکور به صورت حضوری برگزار شود احتمال دارد امتحانات ما هم با رعایت فاصله حضوری برگزار کنیم، اما هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است و امکان دارد ستاد ملی کرونا با برگزاری امتحانات حضوری مخالف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد تعطیلی دانشگاه کرونا ویروس برگزاری امتحانات برگزار کنیم میان ترم کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)

مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام از امشب(پنجشنبه 13 اردیبهشت) و به مدت سه شب(تا شنبه 18 اردیبهشت) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

 

در شب اول این مراسم به کلام حجت الاسلام و المسلمین طحان آل یاسین و حجت الاسلام و المسلمین زمانیان برگزار می‌شود.

محل برگزاری هیئت در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، مسجد دانشگاه امام صادق (ع) است.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)