Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@21:37:12 GMT

نون.خ دو قسمت زودتر به پایان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۲۷۳۱

نون.خ دو قسمت زودتر به پایان می‌رسد

سریال «نون.خ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی که قرار بود در ۱۷ قسمت روی آنتن برود، با پخش قسمت پانزدهم در روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون.خ» که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود درباره این مجموعه و بازخوردها به خبرنگار مهر بیان کرد: خدا را شکر تا اینجا بازخوردهای بسیار خوبی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پایان‌بندی این سریال که پیش از این اعلام شده بود تصویربرداری آن به دلیل کرونا زودتر متوقف شده است، گفت: این سریال قرار بود در ۱۷ قسمت پخش شود با این حال با توجه به اینکه زمان‌بندی پخش سریال در زمان پخش تغییر کرد،‌ زمان هر قسمت بلندتر و تعداد قسمت‌ها کاهش پیدا کرد.

فرجی در توضیح بیشتر گفت: هر قسمت از این سریال در زمان پخش حدود ۵۵ دقیقه شد، درحالی که ۱۷ قسمت با احتساب مدت زمانی ۴۰ تا ۴۵ دقیقه در نظر گرفته شده بود.

وی درباره زمان پخش قسمت آخر سریال گفت: در حال حاضر تعداد قسمت‌های این سریال به ۱۵ قسمت رسیده و که قسمت پایانی آن پنجشنبه چهارم اردیبهشت پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «نون.خ2» در پایان در پاسخ به این سوال که ممیزی سریال تاثیری بر کاهش قسمت‌های آن داشته است یا خیر هم تأکید کرد: ممیزی‌هایی در حد معمول داشته‌ایم اما اینکه عامل کوتاهی سریال باشد خیر اینطور نبوده است./مهر

راهنمای کامل تماشای فصل دوم سریال «نون.خ» به همراه معرفی شخصیت‌ها

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل