Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی شمار زیادی از کسب و کارها، دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع) در قالب مشارکت در پویش خیرخواهانه «کمک مومنانه»، انفاق، ایثار و کمک به نیازمندان را تمرین می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه ماه مبارک رمضان و بیکاری برخی از سرپرستان خانوارها، دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع) با همراهی خانواده‌های خود با مشارکت در این پویش، اقشار آسیب‌دیده‎ از شیوع ویروس کرونا را یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیران و نیکوکاران می‌توانند به اشکال مختلف از جمله تهیه بسته کامل ارزاق برای هر خانواده، پرداخت کمک‌ هزینه بسته ارزاق برای یک خانواده، تأمین اقلام بهداشتی و دارویی و نیز کمک ‎هزینه برای پرداخت بدهی‌های معوق نیازمندان(مانند حساب دفتری به فروشگاه‌های مواد غذایی یا اجاره‌خانه) در این امر خیر سهیم شوند.  
کمک‎های نقدی باید به شماره کارت ۷۱۳۵-۵۰۰۴-۹۹۷۹-۶۰۳۷ متعلق به مرکز نیکوکاری رأفت رضوی(وابسته به مدارس امام رضا(ع)) واریز شود.
منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مدارس امام رضا ع دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند