Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:51:36 GMT

ضرورت آپدیت به موقع و بروز بودن سایت‌های وردپرسی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۳۰۶۳

ضرورت آپدیت به موقع و بروز بودن سایت‌های وردپرسی

در رابطه با مزایای استفاده از سیستم‌های آماده نظیر وردپرس برای راه‌اندازی وبسایت آنلاین، بسیار گفته شده است و حتما بسیار شنیده‌اید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ژاکت، مزایایی از جمله هزینه پایین و زمان راه‌اندازی کم در مقایسه با سایر روش‌های طراحی سایت آنقدر قانع کننده است که تا این لحظه بیش از ۳۵ درصد از سایت‌های جهان فقط با وردپرس راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین سیستم‌های آماده نیز وردپرس پیشتاز است و سهم حداکثری از استقابل کاربران را به خود اختصاص داده است. سیستم‌های آماده مدام درحال آپدیت هستند. به طور خاص در این متن در رابطه با بروزرسانی وردپرس صحبت خواهیم کرد.

ضرورت آپدیت به موقع وردپرس

اینکه وردپرس یک سیستم متن باز است و مدام در حال توسعه است از مزایای آن به حساب می‌آید ولی همین مسئله ممکن است یک تهدید جدی برای صاحبان سایت‌های اینترنتی باشد. تاکنون بارها پیش آمده که در یک ورژن از یک افزونه یا قالب و یا حتی در یک نسخه از هسته اصلی وردپرس وجود یک باگ امنیتی منجر به سو استفاده هکرها شده است. البته این موضوع چندان نگران کننده نیست. چرا که اگر همیشه افزونه ها و قالب سایت‌تان را بروز نگه دارید حتی اگر باگی نیز شناسایی شود در همین آپدیت ها سریعا رفع می‌گردد.

جدای از این مسئله، سازگاری افزونه ها و قالب ها نیز در همین آپدیت ها صورت می پذیرد. یک سایت از یک قالب وردپرس و چندین افزونه که توسعه دهندگان آن ها از نقاط مختلف جهان هستند تشکیل شده است. در نظر بگیرید یکی از امکانات پایه ای سایت شما مثلا فروش محصولات بر مبنای یکی از این افزونه‌ها، پایه‌ریزی شده باشد. حال چنانچه بروزرسانی قالب فروشگاهی شما، یک ناسازگاری با افزونه کلیدی شما بوجود آورد، عملا قسمت فروش شما مختل می شود. لذا همواره باید نسبت به آپدیت سریع محصولات وردپرسی اقدام کرد تا از چنین ناسازگاری های ناخواسته جلوگیری گردد.

بروز رسانی وردپرس به روش دستی متداول‌ترین روش آپدیت قالب و افزونه

صاحبان سایت‌ها در ایران اکثرا با روش دستی افزونه و قالب های خود را آپدیت می‌کنند. بدین صورت که یکبار فایل جدید را دانلود و یکبار در سایت آپلود می‌کنند که این پروسه نیازمند صرف زمان، حوصله و دقت است. وجود یک زیرساخت قوی و مطمئن برای ارائه آپدیت خودکار همواره جز نیازهای اساسی جامعه وردپرسی ایران بوده است. در جهان محصولات وردپرسی که توسط مارکت انوتو منتشر شده اند اکثرا توسط زیرساخت همین مارکت از آپدیت خودکار برخوردارهستند. ولی به دلیل شرایط تحریم ایرانی ها امکان استفاده از خدمات این مارکت را ندارند.

بروز رسان هوشمند ژاکت بستر مطمئن آپدیت خودکار افزونه و قالب وردپرس

خوشبختانه مارکت ژاکت توانسته است ویژگی آپدیت خودکار قالب و افزونه وردپرس را ارائه کند. در کنار وجود یک زیرساخت قوی و باسرعت برای این فرآیند، موضوع اطمینان و امنیت نیز اهمیت دارد. چرا که در بستر آپدیت خودکار، به جهت دسترسی ایجاد شده به سایت کاربر هر فایل و پوشه‌ای را می‌توان در سایت مقصد بارگزاری نمود. لذا به هر بستری نمی‌توان برای آپدیت خودکار اعتماد کرد. خوشبختانه ژاکت یکی از معتبرترین مارکت محصولات وردپرسی در ایران است که تمامی مجوزهای لازم را از نهادهای قانونی کسب کرده و تاکنون بیش از ۱۰۰،۰۰۰ سایت ایرانی از محصولات ژاکِت روی سایت خود استفاده کرده اند. از این رو با اطمینان می‌توانید از آپدیت خودکار ژاکِت استفاده کنید.

بروزرسان هوشمند ژاکت چگونه کار می‌کند؟

برای استفاده از آپدیت خودکار ژاکت کافیست افزونه بروزرسان هوشمند ژاکت را به رایگان نصب نمایید. پس از آن می‌توانید هر محصولی که از ژاکت تهیه کرده‌اید با یک دکمه در پیشخوان وردپرس خود در عرض چند ثانیه آپدیت کنید.

همیشه احتیاط حرف اول را می زند

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام آپدیت قالب یا افزونه، سایت شما به دلیلی با مشکل مواجه یا از دسترس خارج شود. در اینگونه موارد بالاجبار باید تا شناسایی و رفع مشکل، بروزرسانی خود را کنسل و نسخه قبلی فایل بروز شده را بازیابی کنید. برای این مسئله بروزرسان هوشمند ژاکت همیشه قبل از عملیات آپدیت از نسخه قبلی فایل شما یک بکاپ می‌گیرد که در صورت نیاز بتوانید به راحتی آن را بازیابی کنید.

اطلاع رسانی سریع آپدیت به مدیر سایت

یکی دیگر از قابلیت های آپدیت خودکار ژاکت این است که هر زمان قالب یا افزونه شما آپدیت شود یک ایمیل اطلاع رسانی برای مدیر سایت ارسال می‌کند. در نظر بگیرید اگر این امکان نبود مدیر سایت شما مدام باید به سایت سر بزند و بررسی کند که آیا آیتمی بروز رسانی ارائه داده است یا خیر!

بروز رسان هوشمند ژاکت یک دستیار کمکی برای طراحان سایت

معمولا طراحان برای طراحی سایت مشتریان خود، قالب و افزونه های مورد نیاز را با اکانت شخصی خریداری می کنند. پس از طراحی سایت یکی از معضلات آنها این است که باید مدام این آپدیت ها را از سایت مبدا دریافت و در اختیار مدیر سایت قرار دهند. از طرفی اینکه بخواهند دسترسی حساب خود را به مشتریان بدهند نیز امکان پذیر نیست؛ اما برای این مسئله کافی است صرفا در ژاکت دامنه سایت مشتری خود را برای محصول ثبت کنند. در این حالت مدیر سایت بدون نیاز به داشتن دسترسی اکانت طراح سایت، مستقیما امکان استفاده از آپدیت خودکار آن محصول را خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما صفحه  آپدیت خودکار ژاکت را بررسی بفرمایید.

انتهای رپرتاژ اگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وردپرس آپدیت خودکار هوشمند ژاکت مدیر سایت افزونه ها سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق
  • ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است