Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام مهدی احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی برای مردم و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت از طریق آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: توزیع یک میلیون غذای تبرکی در ماه مبارک رمضان با عنوان کمک مومنانه و ضیافت کریمانه، برنامه‌هایی نظیر ترنم باران (پخش زنده ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان) از ساعت 10 الی 11 هرروز از طریق شبکه استانی قم و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی آستان به آدرس @‌astangom است‌.

استاندار قم: تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) و اماکن مذهبی تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه داردمراسم مجازی ختم متوفیان کرونایی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

وی بیان کرد: تفسیر سوره انعام توسط حجت‌الاسلام رفیعی هرروز ساعت یازده در شبکه سه و نور، ویژه برنامه تفسیر جزئی قرآن کریم از طریق شبکه سه، شبکه نور و فضای مجازی و پورتال آستان مقدس ساعت 14:15 تا 14:30 توسط حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم، ترتیل خوانی عمومی قرآن کریم از ساعت 14:30 الی 15:30 و پخش آن در شبکه سه، شبکه نور، برون مرزی، بین‌المللی، فضای مجازی از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان است.

احمدی گفت: پویش خانواده فاطمی در شبکه های مجازی و رسانه ملی با برگزاری محافل قرآن و ادعیه‌، سفره های افطار ساده و رزمایش همدلی بعد از اذان مغرب در شبکه قرآن و معارف سیما و فضای مجازی، برنامه های سحرگاهان حرم هرروز 30 دقیقه و پخش آن از شبکه برون مرزی و بین المللی سحرآذری و فضای مجازی، برنامه های افطارگاهان حرم 30 دقیقه در شبکه برون مرزی و بین المللی ولایت از جمله برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان توسط حرم مطهر حضرت معصومه (س) اجرا می شود.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: کلیپ های کوتاه سخنرانی و همچنین کلیپ های ادعیه ماه مبارک رمضان در حال ضبط است که از طریق شبکه های ملی و استانی و فضای مجازی و پورتال آستان مقدس در این ایام منتشر خواهد شد.

‌انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم مطهر حضرت معصومه ماه مبارک رمضان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج سیره عملی امام رضا (ع) با برنامه های دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجائی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید با برنامه‌های فرهنگی و تبیینی زمینه ترویج سیره عملی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با هدف تحول معنوی در بین آحاد جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به تکریم امامزادگان و گرامیداشت ولادت حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ، بر لزوم ایجاد بستر معنوی جهت تکریم این گنجینه عظیم اهل بیت (ع) تاکید و اظهار کرد: دبیری دهه کرامت را ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران عهده دار است که می‌طلبد تمامی دستگاه‌های عضو برای گرامیداشت این ایام نورانی جهادی عمل کنند.

وی برلزوم تبیین سبک زندگی رضوی در دهه کرامت بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌های فرهنگی و تبیینی زمینه ترویج سیره عملی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در بین آحاد جامعه فراهم شود.

حجت الاسلام اصغری تاکید کرد: در دهه کرامت و در راستای اشاعه فرهنگ رضوی برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در امامزادگان و بازخوانی سیره عملی حضرت ثامن الحجج (ع) و کریمه اهل بیت (ع) به‌خصوص در روز دختر، پاسخگویی به شبهات، بهره‌گیری از فضای مجازی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، توجه به کرامت و حرمت انسانی، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی، فضاسازی و تبلیغات محیطی مورد توجه باشد.

کد خبر 6100447

دیگر خبرها

  • برنامه «یاد خدا» از شبکه قرآن و معارف
  • ترویج سیره عملی امام رضا (ع) با برنامه های دهه کرامت
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین