Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه‌مندیم که چرا مردم باید آقای گل فوتبال ایران را بشناسند اما آقای صادرات و کارآفرینان برتر را نه! صدا و سیما باید در این زمینه قدم بردارد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین خسروی عصر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: اقتصاد آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری از سال 78 تا 98 که برای سال‌ها شعار انتخاب کردند بیش از 10 سال است که محور شعارها را موضوع اقتصاد تعیین کردند که این موضوع نشان از اهمیت و جایگاه اقتصاد در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز می‌بینیم که کرونا دنیا را زمین گیر کرده است و از طرفی هم شاهد کاهش قیمت نفت و تحریم‌های ظالمانه دشمنان هستیم در این شرایط سخت مسئولان به خوبی متوجه اقتصاد مقاومتی شده‌اند که سال‌هاست از سوی رهبری مطرح می‌شود.

رفع نیاز صنعت نفت به ورق فولادی با تکیه بر توان داخل در شرایط تحریمکاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس در بجنورد: باید به توان داخل کشور اعتماد کرد / مجلس دهم طراز انقلابی نداشت‌وقتی که کارآفرینان با اتکا به توان داخلی کاری می‌کنند کارستان + تصویر

نماینده منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرانسه که خود را مهد دموکراسی در دنیا می‌داند، می‌بینیم که حتی حاضر نیست حرف مردم خودش را بشنود و برای سالمندان حق زندگی هم قائل نیست آیا اینها می‌خواهند به کشور کمک کنند؟

خسروی عنوان کرد: برخی نظریه‌پردازهای سیاسی و اقتصادی کشور که قبلا می‌گفتند بدون تکیه به جامعه جهانی و اروپا نمی‌توان پیشرفت کرد امروز اذعان می‌دارند که تنها راه پیشرفت ایران تکیه به توان داخل و درون زا کردن اقتصاد است.

وی تصریح کرد: راه حل پیشرفت کشور در اقتصاد داخلی و جهش تولید است. بودجه کشور امروز به اندازه حقوق کارکنان دولت بیشتر نیست بنابراین باید به سمت تولید و کارهای تولیدی برویم.

نماینده منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سرمایه‌های سرگردان زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان آنها را به سمت تولید هدایت کرد، همان طور که خط مقدم سلامت مردم، پزشکان و پرستاران و جامعه پزشکی کشور هستند خط مقدم پیشرفت اقتصادی کشور هم دست تولیدکنندگان است.

خسروی بیان کرد: گلایه‌مندیم که چرا مردم باید آقای گل فوتبال ایران را بشناسند اما آقای صادرات و کارآفرینان برتر را نه! صدا و سیما باید در این زمینه قدم بردارد.

وی تصریح کرد: مجموعه تولید و صادرکنندگان کالا تلاش کنند تا علاوه بر موضوعات اقتصادی، فرهنگ اسلامی و ایرانی را هم همراه اینها صادر کنند و این با داشتن کیفیت مناسبت در کالاها امکان پذیر است.

انتهای پیام/ 252/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود

بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست ۱۰ اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست 10 اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد.

این مؤسسه بین‌المللی مستقر در واشنگتن پیش بینی کرد که سهم فرانسه از تولید ناخالص داخلی جهانی بر حسب برابری قدرت خرید (PPP)  در سال 2029 به 1.98 درصد کاهش خواهد یافت در حالی که تحلیلگران صندوق بین المللی پول در سال گذشته میلادی این رقم را 2.2 درصد ثبت کرده بودند.

آخرین پیش بینی های این صندوق نشان می دهد که کسری بودجه فرانسه تا سال 2029 بالای 4 درصد باقی خواهد ماند و انتظار می‌رود بدهی دولت این کشور از 115 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) فراتر رود.

بدتر شدن مشکلات اقتصاد فرانسه با افزایش کسری تجاریپاریس: اقتصاد فرانسه به دلیل افزایش قیمت گاز در خطر است

کمیسیون اروپا قبلاً در واکنش به برنامه بودجه سال 2024 فرانسه، نسبت به تضاد بالقوه آن با قوانین مالی اتحادیه اروپا هشدار داده و تأکید کرده بود که چشم انداز فعلی خطر تعدیل منفی از سوی آژانس‌های رتبه بندی جهانی را به همراه دارد.

بر اساس داده‌هایی که توسط این سازمان در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی شد، انتظار می‌رود که سهم بریتانیا از تولید ناخالص داخلی جهانی در سال 2029 بر حسب برابری قدرت خرید، 2.2 درصد باشد و این کشور دهمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد بود.

در همین حال، پیش بینی می شود که ترکیه جایگاه نهم را به خود اختصاص دهد، زیرا سهم آن در پنج سال آینده به 2.09 درصد خواهد رسید.

پیش بینی می شود که پنج کشور اصلی تشکیل دهنده ساختار اقتصاد جهانی تا سال 2029، کشورهای چین (19.48 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان)، ایالات متحده (14.72 درصد)، هند (9.23 درصد)، ژاپن (3.21 درصد) و اندونزی (2.79 درصد) باشند.

همچنین انتظار می‌رود که آلمان (2.77%)، روسیه (2.71%) و برزیل (2.19%) در میان ده کشور برتر باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند