Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:35:11 GMT

کالاهای اساسی در ۱۲۲ نقطه کرمانشاه توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۳۴۳۹

کالاهای اساسی در ۱۲۲ نقطه کرمانشاه توزیع می‌شود

محسن دارابی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: این اقلام در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شبکه‌های منتخب صنفی، تعاونی مصرف‌های اداری و کارگری، تشکل‌ها و نهادهایی که قصد دارند در راستای پویش کمک‌های مومنانه فعالیت کنند، توزیع خواهد شد.
وی با اعلام اینکه توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از فردا (چهارشنبه) در استان آغاز می‌شود، افزود: کالاهای اساسی توزیعی شامل برنج، شکر، مرغ منجمد، گوشت قرمز و خرما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان صمت کرمانشاه یادآور شد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هرکیلوگرم برنج هندی برای مصرف کننده هشت هزار تومان، شکر هر کیلوگرم پنج هزار و ۹۰۰ تومان، مرغ منجمد هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان و گوشت گوساله هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
دارابی از اتمام توزیع میوه آخر سال ۹۸ خبر داد و گفت: اکنون درصدد بررسی میزان ضایعات هستیم و احتمال دارد از پنج درصد کمتر باشد و بر این اساس جزو استان‌های ممتاز در بحث توزیع و افت ضایعات قرار خواهیم گرفت.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه با وجود کمبودها، زمینه مواد ضدعفونی کننده با تغییر کاربری تعدادی از واحدهای صنعتی و راه اندازی واحدهای جدید نیاز بازار مواد ضدعفونی کننده را تأمین کردیم به نحوی که این مواد اکنون در فروشگاه ها در دسترس مردم هستند.
رییس سازمان صمت در رابطه با تولید دستکش نیز گفت: اکنون چندین واحد در حال تولید دستکش های بهداشتی در سطح استان هستند که به زودی با راه‌اندازی واحدهای جدید ظرفیت تولید دستکش در کرمانشاه ۲ برابر خواهد شد.
وی افزود: در روزهای آینده دستکش را در فروشگاه های زنجیره ای داروخانه‌ها توزیع خواهیم کرد تا مردم بتوانند به راحتی این کالای بهداشتی را تهیه کنند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه