Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:44:48 GMT

سارق حساب بانکی سالمندان در تویسرکان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۳۵۴۴

سارق حساب بانکی سالمندان در تویسرکان دستگیر شد

سرهنگ محمد معصومی روز سه شنبه در تشریح این خبر بـیان کرد: در پی شکایت چند فرد سالخورده در تویسرکان مبنی بر این که حساب آنان توسط شخصی ناشناس خالی شده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: با اطلاعاتی که مالباختگان از روش کلاهبرداری این فرد در اختیار ماموران انتظامی قرار دادند و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی متهم حین کلاهبرداری از یک پیرمرد شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تویسرکان اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، این کلاهبردار  با قیافه و ظاهری موجه در کنار دستگاه خودپرداز به کمین می نشست و وقتی فرد سالخورده ای قصد گرفتن پول از خودپرداز را داشت با چاپلوسی کارت را از وی می گرفت.

سرهنگ معصومی اضافه کرد: متهم مبلغ مورد نظر شخص سالخورده را برای او از خودپرداز دریافت کرده و تحویل می داد در ادامه به جای دادن کارت به وی، کارت دیگری که از دیگر سالخورده سرقت کرده بود به مالباخته تحویل می داد.

وی ادامه داد: متهم با توجه به اینکه کارت و رمز آن را دریافت کرده بود تمامی موجودی کارت را به سرقت می برد.

سرقت از خانه باغ

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ های اطراف شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی، ماموران به یک دستگاه خودرو سواری «رانا» که در حوالی باغ های یاد شده پارک شده بود مشکوک شدند.

وی بیان کرد: با زیر نظر قرار دادن این خودرو مشاهده می شود شخصی در حال جابجایی مقداری وسایل از جمله کفکش و ظروف فلزی و غیره است که نامبرده دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، تعدادی وسایل شامل پیک نیک، چای ساز و غیره کشف و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصص، به هفت فقره سرقت با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی همدستان سارق نیز دستگیر شدند همچنین تمامی محل های سرقت با راهنمایی متهمان تایید، شاکیان و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

اعتراف به ۱۲ فقره سرقت 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که ۲ سارق در حال سرقت و حمل میلگرد از ساختمان نیمه کاره هستند ماموران کلانتری۱۹ به محل اعزام شدند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، ۲ نفر مقداری میلگرد را داخل گونی ریخته و حمل می کنند که نامبردگان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی، به  هفت فقره سرقت وسایل داخل خودرو و  چهارفقره سرقت تجهیزات ساختمان های نیمه کاره و دوچرخه اعتراف کردند که پس از تایید محل سرقت اموال تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده با هماهنگی قضائی تحویل ماموران پلیس آگاهی استان همدان شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس آگاهی چای زندان سالمندان شناسایی و دستگیر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند