Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:08:13 GMT

دستان ۲ سارق بعنف در ماهشهر بسته شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۳۸۹۵

دستان ۲ سارق بعنف در ماهشهر بسته شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

۲سارق حرفه‌ای بعنف در دام ماموران کلانتری ۱۲ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده اتتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع ۲فقره سرقت بعنف در حوزه کلانتری ۱۲ناحیه صنعتی، ماموران آن با استفاده گشت زنی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توانستند مخفیگاه تعداد ۲سارق حرفه‌ای بعنف را شناسایی و پس از اخذ حکم از مراجع محترم قضایی آنان را دستگیر و به کلانتری ۱۲منتقل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  متهمان در بازجویی‌های اولیه پس از روبرو شده با مستندات پلیس به جرم خود معترف گردیدند.

سرهنگ پاپی در ادامه عنوان کرد: از سارقان دستگیر شده مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط، همچنین صحنه سرقت با حضور مالباختگان بازسازی صحنه گردید که تلاش ماموران جهت دستگیری مالخران تا دستیابی به نتیجه همچنان ادامه دارد.

تکمیل می شود....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند