Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال می گوید شرایط سخت این تیم در ماه های گذشته باعث شده بازیکنان این تیم به شدت تحت فشار باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان استقلال در شرایطی این روزها منتظر شروع تمرینات هستند که آنها ماه ها است پولی از باشگاه دریافت نکرده اند و این موضوع باعث دلخوری آنها شده است. محمد دانشگر در گفت و گویی صحبت های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

بچه ها تحت فشار هستند

محمد دانشگر گفت:

شش ماه بدون اینکه دریافتی داشته باشیم بدون کوچکترین حرفی برای استقلال بازی کردیم و حتی یک کلمه حرف نزدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب عید هم پولی نگرفتیم و همین مسأله باعث شد به بازیکنان فشار وارد شود و واقعا شرایط ما سخت است.در شرایط فعلی واقعا بازیکنان برای مخارج روزانه شان با مشکل روبرو هستند و کار بیش از چیزی که فکر کنید سخت است.

پیشکسوتان تاج سر ما هستند

محمد دانشگر گفت:

من مطمئنم هستم از مصاحبه روز گذشته فرشید اسماعیلی سو برداشت شده است. برای هیچ کس به اندازه اسماعیلی احترام به بزرگتر و پیشکسوت مهم نیست و آقایان جباری، فنونی زاده و کلا همه کسانی که در این باشگاه زحمت کشیده اند تاج سر ما هستند. اگر استقلال به این بزرگی و عظمت رسیده به خاطر تلاش های این بزرگان است و ما همه این را خوب می دانیم. فرشید را من خوب می شناسم و او هرگز به بزرگتر خود بی احترامی نکرده و نمی کند.

شاید اسماعیلی دوست نداشته باشد بگویم ولی …..

محمد دانشگر گفت:


شاید فرشید دوست نداشته باشد من بگویم ولی او شب عید به ماساژورها و تدارکات تیم پول داد تا آنها با جیب خالی به خانه نروند. او دلسوز استقلال است و این را می توانید از تمام بچه ها سوال کنید. مطمئنا فرشید اگر حرفی زده به خاطر دلسوزی بوده است.

از دیدن زمین انقلاب شوکه شدم

محمد دانشگر گفت:

چند وقت پیش برای دویدن به جاده سلامتی انقلاب رفتم و زمانی که زمین تمرین مان را دیدم شوکه شدم، مثل عکسی که امروز منتشر شده بود چمن بلند بود و روی آن گل و گیاه سبز شده است. باور کنید مثل چمن هایی شده بود که مردم در سیزده به در روی آن می نشینند. ما بزرگترین باشگاه ایران هستیم و باید چند روز دیگر در چنین زمینی تمرین کنیم که خودتان شرایطش را می دانید.


ما پشت آقای سعادتمند هستیم ولی ….

من خودم تا حالا آقای سعادتمند را ندیده ام ولی ایشان مدیرعامل و عضوی از تیم ما هستند. ما همه پشت ایشان هستیم و کمک می کنیم مسائل حل شود ولی او باید بداند مشکل ما خیلی زیاد است و باید همت کنند تا شرایط درست شود. مطمئنم باشید این شرایط در شأن استقلال نیست و آقای سعادتمند باید تلاش کنند مشکلات حل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد دانشگر احمد سعادتمند استقلال تهران محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!

امید حامدی فر حاشیه جدیدی را ایجاد کرده است.

طرفداری | امید حامدی فر مجددا جنجال ساز شده است.

استقلال در یک بازی حساس موفق شد ذوب آهن را در ورزشگاه خانگی شکست بدهد تا دوباره صدر جدول رقابت های لیگ برتر را از تیم رقیب یعنی پرسپولیس پس بگیرد.

پس از پایان مسابقه اما اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. امید حامدی فر، بازیکن استقلال به مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد که باعث ایجاد تنش شد.

ویدیویی از این موضوع در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در این ویدیو، افرادی که در زمین حاضر هستند از این رفتار متعجب شده و بلافاصله امید حامدی فر را دور می کنند.

این موضوع احتمالا با واکنش کمیته انضباطی همراه خواهد شد. امید حامدی فر پیش از این هم به دلیل مصدومیتی که برای کوین یامگا به وجود آورد جنجال ساز شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • حمایت شورای وحدت زنجان از محمد اسماعیلی و سعید رفیعی در انتخابات
  • تاثیر عجیب سلمانی روی برد و شاید قهرمانی
  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!