Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:38:24 GMT

درخواست ژاپن از IOC درخصوص صحبت‌های شینزو آبه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۴۳۱۷

درخواست ژاپن از IOC درخصوص صحبت‌های شینزو آبه

ژاپن به‌صورت رسمی خواستار حذف سخنان شینزو آبه‌، نخست‌وزیر این کشور درباره هزینه‌های تعویق المپیک 2020 از سایت رسمی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) شد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، کمیته سازماندهی المپیک تابستانی 2020 در توکیو از کمیته بین‌المللی المپیک خواسته است که سخنان نخست‌وزیر ژاپن درباره هزینه‌های اضافی مرتبط با لغو یک‌ساله این رقابت‌ها به‌خاطر شیوع ویروس کرونا را از سایت رسمی خود حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

پیش از این کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که شینزو آبه با پذیرش هزینه‌های اضافی مربوط به لغو المپیک 2020 و تعویق یک‌ساله آن توسط ژاپن موافق است.

 

به نوشته آسوشیتدپرس، ماینده کمیته المپیک تابستانی 2020 در این رابطه گفت: ذکر نام نخست‌وزیر ژاپن به این شکل در سایت رسمی کمیته بین‌المللی المپیک مناسب نیست. سایت رسمی این نهاد نباید نام شینزو آبه و مفاد تفاهم فی‌مابین را منتشر کند.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک شینزو آبه سایت رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد