Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@20:41:39 GMT

خبر مهم وزیر کار درباره واریز یک میلیون تومانی کرونا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۴۴۲۷

خبر مهم وزیر کار درباره واریز یک میلیون تومانی کرونا

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: پس از بررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی ویژه کرونا ظهر امروز لیست ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۰۲۱ نفر سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی، از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واریز درخواست‌های دریافتی پس از امروز نیز از ۱۰ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

بعد از اعلام رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه به سرپرستان خانوار‌های یارانه‌بگیر وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی پرداخت می‌شود، پیامکی با سرشماره V.REFAH برای سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر ارسال شد که اگر مایل به دریافت این وام هستید، شماره ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ و با تلفن همراه متعلق به سرپرست خانوار ارسال شود که با توجه به اینکه عده زیادی از سرپرست خانوار چندین سیم‌کارت برای خود داشتند حدود ۸۰ میلیون پیامک به وزارت رفاه ارسال شده بود که طبق اعلام وزیر رفاه، از این تعداد برای ۱۷.۱ میلیون سرپرست خانوار وام یک میلیونی پرداخت می‌شود.

این وام با کارمزد ۴ درصد و ۳۰ ماهه بوده که از تیرماه ماهانه ۳۵ هزار تومان از حساب یارانه خانوار‌ها کسر می‌شود.

همچنین برای ۴ میلیون خانوار شناخته شده، وام بیشتری پرداخت می‌شود که برای خانوار‌های دو و سه نفره یک و نیم میلیون تومان و برای خانوار‌های چهار نفره و بیشتر ۲ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شریتعمداری وام یک میلیونی وام کرونا هدفمندی یارانه ها پارسی خبر بانک مرکزی سرپرست خانوار پرداخت می شود یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت:

«هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.

رونوشت:مهندس چمران»

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها